اخبار

محکومیت اهانت حقارت آمیز شماری از کشورهای به اصطلاح حامی آزادی بیان به ساحت قرآن توسط دانشگاهیان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

محکومیت اهانت حقارت آمیز شماری از کشورهای به اصطلاح حامی آزادی بیان به ساحت قرآن توسط دانشگاهیان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
 
 
◽️به دنبال توهین شماری از کشورهای مدعی آزادی بیان و اندیشه به ساحت قرآن کریم، بار دیگر عجز و ناتوانی دشمنان اسلام و توخالی بودن ادعاهای آنها به جهانیان اثبات شد.
 
◽️اهانت به قرآن کریم از جمله اقدامات کورکورانه ای است که بارها از سوی دشمنان اسلام شاهد آن بوده ایم و البته هربار از استیصال و دستپاچگی آنها در مواجهه با گسترش روزافزون اسلام ناب محمدی پرده برداری کرده است.
 
◽️افزودن بر خیل مسلمین جهان و گرایش به اسلام در کنار قدرت روز افزون مسلمانان سبب شده که کشورهای استعماری و جیره خوار آمریکا و اسرائیل هربار ناتوان تر از قبل به مقابله با مقدسات جهان اسلام بپردازند.
 
◽️ به استناد آیه «یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» دشمنان اسلام می‌خواهند نور خدا را با دهان‌های خود خاموش کنند ولى خداوند جزاین نمى خواهد که نور خود را به کمال برساند، هرچند کفّار، ناراحت باشند، البته تا قیامت هم هرگز نخواهند توانست.
 
◽️برهمین اساس جامعه دانشگاهیان ، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن تسلیت به محضر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، جامعه روحانیت و مسلمین جهان این اقدام وقیحانه را محکوم می کند‌.
 
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
 
۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید