اخبار

دکتر محمدی:

پزشکان، جراحان و متخصصان کشور ما در دنیا شناخته شده هستند

پزشکان، جراحان و متخصصان کشور ما  در دنیا شناخته شده هستند
 
 
رئیس دانشگاه در آئیین افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی استان کرمانشاه در دومین روز از دهه فجرضمن گرامیداشت ایام الله دهه گفت: تقارن مبارک دهه فجر و ماه مبارک رجب و به ویژه میلاد با سعادت حضرت علی (ع) را به فال نیک می گیریم. 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی، مولود انقلاب اسلامی هستند گفت: در سال ۶۴ این دانشگاه ها با ادغام بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شکل گرفتند و محصول این دانشگاه ها محصولی بسیار ارزشمند و طراز اول است و در دنیا حرفی برای گفتن دارد.
 
وی اظهار داشت: در حال حاضر  بسیاری از کشورهای همسایه ی ما برای درمان کشور ما را انتخاب می کنند و این نشان می دهد که محصولاتی که در دانشگاه های علوم پزشکی ایجاد شده و پزشکان و جراحان و متخصصان ما در رشته های مختلف در دنیا شناخته شده هستند.
 
رئیس دانشگاه با اشاره به رشد چشمگیر شاخص های جهانی حوزه بهداشت و درمان در کشور گفت: امید به زندگی قبل از انقلاب اسلامی ۵۶ سال بود و امروز به بالای ۷۵ سال رسیده است که این شاخص یک شاخص بین المللی است، همچنین مرگ و میر ماران باردار به صورت قابل توجهی کاهش یافته است و مرگ و میر نوزادان زیر یکسال نیز کاهش چشمگیری داشته است .
 
دکتر محمدی عنوان کرد: به یمن سفر رییس جمهور به استان تمام پروژه های غیر فعال دانشگاه در حوزه بهداشت و سلامت در حال حاضر فعال است و در حال اجرا می باشند و طی یک زمانبندی دو ساله آماده بهره برداری خواهند شد.
 
وی افزود: به دلیل دوران جنگ تحمیلی ما در زیرساختهای حوزه سلامت عقب افتادگی های فراوانی داشتیم که ۱۰۶ پروژه بهداشتی ما در این راستا در استان در حال اجرا می باشد . 
 
رئیس دانشگاه اعلام کرد: یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان های سرطان کشور با سه دستگاه رادیوتراپی و یک دستگاه پت اسکن مراحل پایانی اجرا را می گذراند و از مصوبات سفر رییس جمهور به استان است.
 
دکتر محمدی افزود: به برکت دولت آیت الله رییسی و توجه ویژه ایشان، با افتتاح این بیمارستان در اوایل سال آینده ،خدمات لازم به بیماران استان کرمانشاه و استان های همجوار ارائه خواهد شد .
 
 
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید