اخبار

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در آئیین افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی استان کرمانشاه:

روند اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه بهداشت و درمان استان ستودنی است

روند اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه بهداشت و درمان استان ستودنی است
 وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در آئیین افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی استان کرمانشاه گفت: با وجود اینکه زمان کمی از سفر رییس جمهور به استان می گذرد اما اجرای مصوبات سفر در حوزه بهداشت و درمان ستودنی است.
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صولت مرتضوی با بیان اینکه از زحمات دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی و همکاران ایشان بسیار سپاسگزارم گفت: امیدوارم با همین دقت و تلاش که در راستای تسریع در اجرای این طرح ها وجود دارد، در سال های آینده شاهد بهره برداری از این پروژه ها و خدمات رسانی به مردم باشیم. 

وی اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه به انقلابی گری  معروف هستند و در دوران بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس،  تعداد شهدای والامقام این استان بسیار قابل توجه است.
 

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افزود: امیدوارم با همت مسئولین پر تلاش و جهادی استان غبار محرومیت از چهره استان پاک شود و شاهد پیشرفت استان کرمانشاه در تمام زمینه ها باشیم .

وی با عنوان اینکه به یمن خداوند رحمان، پزشکان ماهر با تجهیزات بسیار پیشرفته امروز سبب ساز حیاط مجدد انسان ها هستند گفت: امروز جمهوری اسلامی بحث بهداشت و پیشگیری از بیماری های واگیر دار و همه گیر را به خوبی مدیریت کرد.
 
او اضافه کرد: درمان در دورترین نقاط کشور با کمترین میزان هزینه و گاها" با همکاری گروه های جهادی به صورت رایگان ارائه می گردد.
 
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید