اخبار

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و عید باستانی نوروز

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و عید باستانی نوروز
 

 متن پیام رئیس دانشگاه به این شرح است : 

                    " بسمه تعالی " 

نسیم بهار با وزیدن خود حس امید و زندگی را در دل انسان زنده می کند و این امید سرآغازی دوباره را رقم می زند.

 مقارن شدن این بهار با بهار قرآن ،مژده شکوفایی طبیعت و روح و جان آدمی را می دهد  و چه زیبا همنشینی دو بهار را  مدبر الامور رقم زده است.

 ماه رمضان ، ماه رحمت و بخشایش خداوندی است ، ماهی که دلها به سمت معبود حقیقی خود پر می کشد و آنچه شروع سال را نیکوتر می کند نشستن بر سر خوان رحمت الهی است که امیدوارم از فیوضات این ماه همگی بهره مند شویم.

 سال ۱۴۰۱ با تمامی اتفاقات خوب و بدش گذشت ، چه روزهایی که از سلامتی مردم و نجات جان انسانی شاد بودیم و چه روزهایی که با رفتن انسانی غمگین شدیم ، کادر سلامت دوشادوش مردم در غم و شادیهایشان هستند و این افتخاری بزرگ برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خادمان مردم می باشد.

 یکی از مشکلات مهم دانشگاه در سالی که گذشت تاخیر در پرداخت معوقات کارکنان دانشگاه بود که با رایزنیهای صورت گرفته در تلاشیم که مشکلات مالی دانشگاه را حل کنیم.

 تیم مدیریتی دانشگاه با تمام توان پیگیر مطالبات به حق شما می باشد،خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی اثبات نموده اند که در بحران ها و کمبود امکانات همیشه سربلند هستند و با وجود همه کاستی ها ذره ای در خدمت به سلامت مردم کوتاهی ننموده اند.

اینجانب برخود لازم می دانم ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای مدافع سلامت در سال جدید از محول الاحوال بهترین ها را برای همه مردم شریف استان به ویژه همکاران خدوم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آرزومندم و برای تک‌تک آنها از خداوند متعال سلامتی ، عافیت و بهروزی را مسئلت دارم.

                               دکتر قباد محمدی 
                                 رئیس دانشگاه



#سین_سلامت_در_بهار_بندگی


۱ فروردین ۱۴۰۲ ۰۱:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید