اخبار

خدمات رسانی بی وقفه ی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تعطیلات نوروز

خدمات رسانی بی وقفه ی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تعطیلات نوروز
 
 دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه  گفت:در تعطیلات نوروز همکاران ما در تمامی مراکز درمانی و بهداشتی درحال خدمت رسانی بی وقفه به مردم استان و میهمانان نوروزی می باشند.

 وی اظهار داشت:از ۲۹ اسفند تا ۶ فروردین ۱۴۰۲ ، بیش از ۲۷ هزار بیمار ، در بیمارستانهای استان به صورت سرپایی مداوا شدند و بیش از ۲۱ هزار نفر نیز در در مراکز درمانی بستری شده اند.

به گفته وی  اتاقهای عمل تمامی مراکز درمانی در ایام تعطیلات فعال است و در این مدت حدود ۱۰۰۰ عمل جراحی در آنها انجام شده است.

 رئیس دانشگاه با بیان اینکه همکاران ما در معاونت بهداشتی دانشگاه بازرسی های ویژه ای از اماکن عرضه موادغذایی ، خوراکی و رستورانها داشتند گفت: بیش از ۱۳ هزار و پانصد بازدید ازابتدای نوروز تاکنون انجام شده است‌ و از این تعداد ۱۰۹ مورد پلمب شده است.

وی اظهار داشت: ۴۲ داروخانه از ۲۹ اسفند تا ۶ فروردین مورد بازرسی همکاران معاونت غذا و دارو قرار گرفت و موارد لازم تذکر داده شد.

دکترمحمدی با اشاره به اینکه مراکز درمانی استان نیز در این مدت مورد بازرسی و رصد همکاران معاونت درمان و تیمهای ویژه بازرسی قرار گرفت گفت: ۱۶ مورد بازدید از مراکز درمانی و ۳۹ مورد نیز بازدید از درمانگاهها بوده است که یک واحد غیر مجاز هم پلمپ شد.

به گفته او تعداد ماموریتهای اورژانس پیش بیمارستانی بیش از ۲هزارو هفتصد ماموریت می باشد و ۱۲۶ نفر نیز به ایستگاههای سلامت مراجعه نموده اند.

وی گفت: سلامت مردم برای همکاران ما در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی از مهمترین اولویتهاست و به ویژه درایام نوروز و شروع سال که امیدواریم باسلامتی آغاز شده باشد اگرچه همکاران ما این روزها در مراکز درمانی و بهداشتی شیفت هستند و در کنار خانواده هایشان نیستند اما سلامتی مردم لذت این خدمت را دو چندان می کند.


۷ فروردین ۱۴۰۲ ۲۳:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید