اخبار

شرایط مناقصه عمومی واگذاری بخشی از امور خدماتی بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی بصورت سود مدیریتی بار چهارم

 

 

 

امورخدماتی بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه در نظر دارد مناقصه واگذاری بار چهارم امور خدماتی بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی با شماره مناقصه 2002000262000015 مورخ 05/02/1402 در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت )ستاد( به آدرس ir.setadiran.www انجام خواهد شد و الزم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه روز سه شنبه مورخ .باشد می 15 ساعت 1402/02/05

1- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت ساعت15 روز شنبه 09/02/1402 می باشد.

2-مهلت زمانی ارائه پیشنهاد ساعت 14 روز شنبه مورخ 23/02/1402 می باشد.

3-زمان بازگشایی پاکتها ساعت 10 صبح یکشنبه 25/02/1402 می باشد.

4 -اطالعات تماس با دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطالعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه : کرمانشاه بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی امور اداری تلفن 08337218211 می باشد. 5 سپرده شرکت در مناقصه بصورت ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط یا واریز نقدی مبلغ 3/364/028/462 )معادل سه میلیارد و سیصد و شصت و چهار میلیون و بیست و هشت هزار و چهارصد و شصت و دو لایر( به شماره حساب بانک صادرات 0104766395006 شعبه میدان دکتر فاطمی بنام بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی می باشد. 6-آخرین مهلت تحویل پاکت الف توسط شرکت کنندگان در مناقصه تا ساعت 15 مورخ 23/02/1402 می باشد. 7-محل تحویل پاکت الف کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی جنب بیمارستان فوق تخصصی قلب امام علی – دفتر محرمانه حراست دانشگاه می باشد. 8-محل بازگشایی کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی ساختمان شماره 1 دفتر امور رفاهی و پشتیبانی می باشد. روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه

 

 

 

 

 

 

شرایط مناقصه عمومی واگذاری بخشی از امور خدماتی بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی

بصورت سود مدیریتی بار چهارم

 

بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی درنظر دارد بخشی از امور خدماتی خود را (بشرح جدول شماره 1 پیوست)بصورت شرکتی و بر اساس مجوز نامه شماره 16291 مورخ 28/3/1396 و صورتجلسه کاهش تصدی گری مورخ 06/03/96 دانشگاه علوم پزشکی از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای بصورت سود مدیریتی واگذار نماید ،لذا ازکلیه پیمانکاران واجد شرایط که داری تجربه کافی و بنیه مالی ودارای تائیدیه اداره کار واموراجتماعی دراین زمینه باشند دعوت بعمل می آید طبق شرایط ذیل درمناقصه شرکت نمایند:

ماده 1. موضوع :

واگذاری مدیریتی بخشی از امور خدماتی این مرکز (بشرح جدول شماره یک پیوست) به نحوی که  پرداخت کلیه هزینه های نیرو از قبیل حقوق و دستمزد کارکنان، امور رفاهی،حق لباس ، بیمه ، سنوات،عیدی،حق شیفت ،مانده مرخصی، میزان افزایش حقوق سالیانه، بن کارگری،اضافه کار و... (از صفر تا صد حق و حقوق نیرو بر اساس قوانین و مقررات اداره کار و دستورالعمل های ابلاغی از سوی کارفرما) می باید تا دومین روز ماه بعد توسط پیمانکار پرداخت شود که این مبلغ پس از ارائه اسناد و مدارک مثبته مالی مبنی بر پرداخت کلیه حقوق و مزایای پرسنل تحت پوشش خود برابر حداقل پایه قانون کار(حداکثر تا دومین روز ماه بعد) مبلغ مذکور پس از کسر کلیه کسورات ثانوی و پس از تنظیم فرم گزارش نظارت توسط ناظر و آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه و مفاد قرارداد از سوی کارفرما در وجه پیمانکار پرداخت می گردد .

تبصره 1: اضافه کار کلیه کارکنان به ازای هر نفر بطور میانگین 55 ساعت می باشد. در صورت داشتن اضافه کار بیش از ساعت ذکر شده، با تأیید کارفرما پرداخت آن بلامانع می باشد. هزینه ناشی از افزایش اضافه کاری کارکنان به سقف قرارداد قابل افزایش است

تبصره 2: پیشنهاد قیمت طبق فرم پیوست 2 و شرایط مناقصه و براساس سود مدیریتی به ازای هر نفر می باشد و به پیمانکار تحت هیچ عنوان و شرایطی اضافه دریافتی به جزء سود مدیریتی تعلق نخواهد گرفت.(سود مدیریتی بر اساس مبلغ ثابت پیشنهاد پیمانکار به ازاء هر نفر بوده و ارتباطی با میزان گردش مالی انجام شده و مبلغ قرارداد ندارد)

ماده 2. سپرده شرکت در مناقصه معادل 3/364/028/462 ریال(معادل سه میلیارد و سیصد و شصت و چهار میلیون و بیست و هشت هزار و چهارصدو شصت و  دو  ریال)(معادل %5 مبلغ کل برآورد) بصورت فیش واریزی و یا ضمانتنامه معتبر بانکی بدون قید و شرط به حساب شماره 0104766395006  بانک صادرات شعبه میدان دکتر فاطمی  می باشد .

 

تبصره 1: مدت اعتبار ضمانتنامه از تاریخ صدور نباید کمتر از 90 روز و از تاریخ بازگشایی پاکات نباید کمتر از 70 روز باشد .

تبصره 2: فیش واریزی یا ضمانتنامه بانکی میبایستی بنام شخص حقوقی(شرکت) صادر گردد .

تبصره 3:عنوان ذینفع ضمانتنامه بنام بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی ، شهر کرمانشاه باشد  و ایجاد هر گونه شرط جهت اجرای ضمانتنامه قابل قبول نمی باشد.(متن استاندارد ضمانتنامه پیوست میباشد)

تبصره 4: خرید اسناد به مبلغ 000/000/1 ریال(یک میلیون ریال) و از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت مرکزی جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تبصره 5: برنده مناقصه موظف است اصل کلیه مدارک پاکات الف، ب و ج را جهت انعقاد قرارداد به مناقصه گزار ارائه نماید و چنانچه هر یک از مدارک فاقد اصالت، عدم تأیید از سوی صادرکننده، مجعول و ... باشند کلیه تضامین برنده مناقصه به نفع بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی ضبط می گردد و مناقصه گر حق هیچگونه اعتراضی را ندارد.

تبصره 6: صاحبان حق امضای مجاز شرکت، می باید در زمان عقد قرارداد رسید ثبت نام خود در سامانه ثنا را ارائه نمایند.

تبصره 7:شرکت کنندگان در مناقصه می باید بر اساس شرایط مناقصه وطبق جدول پیشنهاد قیمت اعلام قیمت نموده ونباید عبارت یا جمله ای مغایر با جدول مذکور قید نمایند. در غیر اینصورت شروط یا عبارات درج شده توسط شرکت کنندگان در مناقصه از طرف کمیته باز گشایی مناقصات نادیده تلقی خواهد شد وبرنده مناقصه حق هیچ گونه اعتراضی را نداشته وملزم به عقد قرار داد می باشد. در صورت عدم تمکین طبق ماده 7 شرایط مناقصه اقدام خواهد شد و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

ماده 3. شرکت کننده مکلف است پاکت الف خود را لاک و مهر شده در لفافه مناسبی قرار داده و حداکثر تا ساعت 15 روز      مورّخ 23/02/1402  به آدرس بلوار شهید بهشتی جنب بیمارستان امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی طبقه سوم واحد حراست (دفتر محرمانه) تحویل نماید و رسید دریافت دارد .(ملاک اعتبار زمان این موضوع رسیدی است که توسط دبیرخانه محرمانه حراست صادر خواهد شد نه اداره پست)

تبصره 1: شرکت کننده ملزم می باشد که مدارک مربوط به پاکت الف خود را هم در سامانه تدارکات الکترونیک دولت بارگذاری نماید و هم بصورت دستی به دبیرخانه محرمانه حراست تحویل نماید .

تبصره 2: پاکت  ب و ج  بایستی فقط در سامانه تدارکات الکترونیک دولت بارگزاری شود .

ماده 4. محتوی پاکات به شرح ذیل می باشد :

پاکت الف : شامل تضمین یا سپرده شرکت (مطابق فرم پیوست)

پاکت ب : شامل :

1)   بارگذاری شرایط و قرارداد مناقصه(عمومی و اختصاصی)

تبصره 1: بارگذاری شرایط و قرارداد موضوع مناقصه در سامانه به منزله قبول و تأیید کلیه شرایط و قرارداد می باشد .

2)    اساسنامه، آگهی تأسیس، آخرین تغییرات (الف : در خصوص سمت مدیران ، ب :  صاحبان امضای الکترونیکی مجاز شرکت ،  ج : آدرس قانونی شرکت (اقامتگاه) ،(ترجیحاً اصل مدارک بارگذاری شود)

تبصره 2: موضوع اساسنامه باید با موضوع مناقصه مرتبط باشد در غیر اینصورت آگهی تغییرات مربوطه میبایستی در     اسناد مناقصه ارائه گردد .

3)    شرکت کنندگان در مناقصه می باید نسخ الکترونیکی اسناد مناقصه و پاکت ج را با استفاده از امضای الکترونیکی صاحبان حق امضای مجاز و مهر الکترونیکی شرکت، امضاء و مهر نماید سپس در سامانه تدارکات بارگذاری نماید .

تبصره 3: بارگذاری مدارک توسط شرکت به منزله قبول و تأیید تمامی شرایط مناقصه می باشد .

4)    گواهی صلاحیت پیمانکاری از اداره کار و رفاه اجتماعی با تاریخ اعتبار در زمینه امور خدمات یا تامین نیروی انسانی .

5)    تکمیل و بارگذاری فرم اسناد خزانه اسلامی .

6)    گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاریخ اعتبار .

تبصره 4: پیمانکار قبل از انعقاد قرارداد مکلف به ارائه اصل اساسنامه شرکت، روزنامه آگهی تاسیس و آگهی آخرین تغییرات       گواهی صلاحیت پیمانکاری از اداره کار، رفاه و امور اجتماعی و ...  به کارفرما می باشد. بدیهی است موضوع فعالیت شرکت با موضوع اساسنامه میبایست تطابق داشته، در غیر اینصورت کارفرما می تواند نسبت به ضبط ضمانتنامه شرکت در مناقصه اقدام

 تبصره 5: تاریخ اعتبار سمت مدیران از هنگام ارائه پیشنهاد به مدت دو ماه باقی مانده باشد، بدیهی است طرف قرارداد مکلف  است در حین قرارداد قبل از زایل شدن سمت مدیران نسبت به ارائه آگهی تغییرات جدید مبنی بر تجدید سمت مدیران اقدام نماید.

پاکت ج : پیشنهاد قیمت طبق فرم پیوست شماره (1) و براساس سود مدیریتی به ازای هر نفر می باشد .

تبصره 1: برگ پیشنهاد قیمت بصورت واضح و بدون قید و شرط، با عدد و حروف در فرم مربوطه، ممهور به مهر و امضاء شرکت به همراه قید نام مدیر عامل شرکت .

تبصره 2: کلیه قیمت های ارائه شده باید براساس ریال بصورت خوانا، دقیق و به صورت حروفی و عددی باشد پیشنهاد قیمت نباید مخدوش، مشروط، ناقص و مبهم باشد و نیز مبلغ مالیات بر ارزش افزوده بصورت جداگانه در قیمت پیشنهادی قید گردد .

تبصره 3: پیشنهاد دهندگان موظف هستند مشخصات شرکت شامل آدرس، شماره تلفن را بر روی پاکت الف درج نمایند .

تبصره 4: شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول اختیارات و تکالیف تعیین شده کارفرما(دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ) می باشد .

تبصره 5: هر شرکت کننده تنها مجاز به ارائه یک پیشنهاد قیمت می باشد و در صورت ارائه پیشنهادات بیشتر، پیشنهادات پذیرفته نخواهد شد .

تبصره 6: در صورت انصراف یا نیاز به تغییر در مدارک ارسالی و پیشنهاد ارائه شده، شرکت کنندگان فقط تا ساعت 15 روز شنبه مورّخ                          میتوانند کتبا" مراتب را اعلام و اقدام نمایند بدیهی است پس از پایان مهلت فوق الذکر هیچگونه درخواستی پذیرفته نخواهد شد و کمیسیون براساس مدارک ارائه شده در مهلت مقرر بررسی و اقدام مینماید.(ملاک تشخیص این موضوع رسیدی است که توسط دبیرخانه محرمانه حراست دانشگاه صادر خواهد شد)

تبصره 7: مدت اعتبار پیشنهاد از تاریخ بازگشائی حداکثر بیست روز به استثنای ایام تعطیل میباشد .

تبصره 8: به پیشنهادات مبهم و مخدوش و مشروط و یا دارای نقص مدارک و پیشنهادات غیرکارشناسی شده با عرف روز در کمیسیون مناقصه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تبصره 9: اعضای کمیسیون مناقصه در رد و یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار می باشند .

تبصره 10: در صورت عدم تکمیل کلیه موارد مورد نیاز در جدول قیمت ها، پیشنهاد رد میگردد .

تبصره 11: عواقب هر گونه اشتباه در محاسبه قیمتها یا بارگذاری مدارک در سامانه به عهده ی شرکت کننده در مناقصه می باشد .

تبصره 12: کلیه متقاضیان متعهد به اعلام قیمت حسب شرایط مناقصه بوده و اجازه درج هیچگونه عبارت و یا جمله ای خلاف شرایط را ندارند. لازم به ذکر است چنانچه شرکت کننده در مناقصه اصرار به اضافه نمودن بندی خارج از شرایط را در پیشنهاد قیمت خود دارد مختار است از شرکت در مناقصه خودداری نماید در غیر اینصورت شروط، عبارت و یا درج شده توسط شرکت کننده در مناقصه از طرف مناقصه گزار نادیده تلقی خواهد شد و برنده ملزم به عقد قرارداد بوده و در غیر اینصورت طبق ماده .10شرایط مناقصه اقدام خواهد شد و برنده هیچگونه اعتراضی را ندارد.

تبصره 13: بارگذاری صفحات و اوراق شرایط عمومی و قرارداد و پیوست های آن از جانب شرکت به معنی پذیرش کلیه تعهدات والزامات ارائه شده از سوی کارفرما بوده والزامی می باشد.

ماده 5. تاریخ انتشار وتحویل شرایط مناقصه؛ از ساعت         روز سه شنبه مورخ                      (تاریخ انتشار) و تا ساعت 15 عصر روز شنبه مورخ 20/ 02/1402 (موعد تحویل) می باشد. خرید اسناد تا روز              مورخ                   ساعت 15 عصرمی باشد.

ماده 6 . آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و بارگذاری مدارک پاکات الف، ب و ج در سامانه ستاد ساعت 15 بعداز ظهر روز  شنبه مورخ                  و زمان بازگشایی پاکت ها ساعت  10 صبح روز  یکشنبه  مورخ                  در محل   بلوار شهید بهشتی جنب بیمارستان امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی طبقه دوم دفتر مدیریت محترم پشتیبانی و امور رفاهی می باشد.

 کمیسیون بررسی پیشنهادات در روز  یکشنبه  مورّخ               رأس ساعت 10 صبح در دفتر در محل دانشگاه علوم پزشکی طبقه دوم دفتر مدیریت محترم پشتیبانی و امور رفاهی با حضور اعضای کمیسیون مناقصه برگزار می گردد .

تبصره 1: پیشنهاد دهندگان یا نماینده تام الاختیار آنان می توانند در روز کمیسیون مناقصه در مرکز حضور یابند که در صورت نیاز از آنها در جلسه بررسی شرایط فنی یا بازگشایی پاکات ج (پیشنهاد قیمت ) دعوت بعمل می آید .

تبصره 2: جهت بررسی کارشناسی براساس معیارها و روش های اعلام شده در اسناد مناقصه، زمان لازم جهت این بررسی در جلسه مناقصه توسط اعضاء کمیسیون تعیین خواهد شد .

تبصره 3: بازگشایی پاکات بار سوم با هر تعداد پاکت انجام می گیرد .

تبصره 4. پرداخت کلیه کسورات قانونی اعم از: بیمه، مالیات، عوارض شهرداری و سایر مواردی که بابت معامله پس از انعقاد قرارداد به قرارداد تعلق می گیرد بعهده پیمانکار خواهد بود .

ماده 7. پس از اعلام نتیجه مناقصه، برنده اول موظف می باشد ظرف مدت حداکثر 10 روز به استثناء ایام تعطیل مراجعه و نسبت به ارائه ضمانت های لازم و انعقاد قرارداد اقدام نماید .

تبصره 1: در صورت عدم مراجعه یا انصراف یا خودداری از انعقاد قرارداد توسط برنده اول در مهلت مقرر در ماده 7 این شرایط، سپرده شرکت در مناقصه وی به نفع شبکه ضبط خواهد شد و نسبت به اعلام برنده دوم اقدام خواهد شد.

تبصره 2: در صورت عدم مراجعه یا انصراف یا خودداری از انعقاد قرارداد توسط برنده دوم در مهلت مقرر در ماده 7 این شرایط، سپرده شرکت در مناقصه وی نیز به نفع شبکه ضبط خواهد شد و دانشگاه مخیر است نسبت به تجدید مناقصه براساس آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه اقدام نماید.

ماده 8. کارفرما مجاز به افزایش یا کاهش تا  25% مورد معامله و به تبع آن مبلغ کل قرارداد می باشد.

تبصره 1: افزایش صرفا در مدت قرارداد امکان پذیر بوده و هر گونه افزایش تعداد نیرو صرفاً پس از کسب مجوز  و صرفاً  با ابلاغ کتبی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه امکان پذیر می باشد .

ماده 9. در صورت عدم انجام تعهدات در شرایط اختصاصی و عمومی مناقصه توسط پیمانکار، کارفرما(دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه) می تواند قرارداد را یکطرفه فسخ و خسارات وارده را مطابق نظر کارشناسان خویش یا ناظر مربوطه از محل حسن اجرای تعهدات و یا سایر مطالبات پیمانکار، کسر و به حساب خود واریز نماید .

ماده 10. شرکت کننده در مناقصه اقرار به عدم ممنوعیت موضوع قانون منع مداخله وزراء، نمایندگان مجلس و کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری مصوب 22  دیماه 1337 را می نماید .

تبصره : در صورتیکه در زمان برگزاری مناقصه، انعقاد قرارداد و یا پس از انعقاد قرارداد مشخص شود پیمانکار مشمول موضوع قانون فوق الذکر می باشد کارفرما مجاز به فسخ قرارداد بصورت یک جانبه و یا رد پیشنهاد پیمانکار در کمیسیون مناقصه بوده ، ضمنا" مجاز می باشد کلیه خسارات وارده را از  ضمانت های مربوطه به نفع خود ضبط نماید .

ماده 11. پیمانکار پس از ابلاغ کارفرما و انعقاد قرارداد حق واگذاری جزء یا کل موضوع مناقصه و تعهدات خویش را به غیر، اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی را ندارد .

تبصره : در صورتیکه برای کارفرما محرز گردد، که پیمانکار ماده 12 را رعایت ننموده است ، کارفرما حق فسخ پیمان و خلع ید پیمانکار از ادامه قرارداد مذکور و ضبط ضمانتنامه و اخذ جریمه و خسارات وارده را برای خود محفوظ خواهد داشت .

ماده 12 . شرکت کنندگان در مناقصه می باید براساس شرایط مناقصه و طبق جدول پیشنهاد قیمت اعلام قیمت نموده و نباید عبارت یا جمله ای مغایر با جدول مذکور قید نمایند ، در غیر اینصورت شروط یا عبارات درج شده توسط شرکت کنندگان در مناقصه از طرف کمیته بازگشایی مناقصات نادیده تلقی خواهد شد و برنده مناقصه حق هیچگونه اعتراضی را نداشته و ملزم به عقد قرارداد می باشد . درصورت عدم تمکین طبق ماده هفت شرایط مناقصه اقدام خواهد شد و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد

ماده 13. موارد فورس ماژور :

1) فورس ماژور به وقایعی اطلاق می شود که جلوگیری از آن وقایع از حیطه و کنترل هریک از طرفین قرارداد خارج بوده و زمان حدوث آنها قابل پیش بینی و یا پیشگیری نبوده و انجام هرگونه عمل منطقی برای مقابله با آنها غیرممکن خواهد بود.جنگ اعلام شده یا نشده  ، انقلاب و اعتصاب عمومی ، شیوع بیماریهای واگیردار ، زلزله ، سیل و طغیان های  غیرعادی ، خشکسالی بی سابقه و همچنین آتش سوزی های دامنه دار که ناشی از کار سازنده نباشد جزء حوادث قهری محسوب می شوند بدون اینکه مصادیق فورس ماژور منحصر به این موارد باشد.

2) چنانچه عدم انجام یا تاخیر در انجام تعهدات متقبله از ناحیه هریک از طرفین قرارداد به علت وجود شرایط فورس ماژور باشد در چنین شرایطی هیچگونه حقی برای هریک از طرفین درمورد طرح ادعای خسارت در نتیجه ایجاد صدمه یا تعدیل قیمت قرارداد و یا انجام تعهدات متقبله از ناحیه هریک از طرفین قرارداد که طبق مواد و شرایط آن تعیین گردیده وجود ندارد.

3)چناچه شرایط فورس ماژور بیش از سی روز متوالی به طول انجامد در آن صورت هریک از طرفین قرارداد حق خواهند داشت در خلال مدت 15 روز پس از مدت فوق الذکر با تسلیم اخطار کتبی قرارداد را خاتمه دهند.

4) در صورت خاتمه قرارداد طبق بند.....ظرف مدت ده روز پس از اعلام خاتمه قرارداد پیمانکار باید صورتحساب بابت خدمات انجام شده طبق شرایط و مفاد قرارداد تهیه و به خریدار ارائه نماید تا خریدار پس از بررسی صورتحساب ارائه شده و در صورت تائید کتبی نسبت به پرداخت آنها طبق شرایط قرارداد اقدام نماید.

 

ماده 14. قانون حاکم :

( آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور و تمامی اصلاحات آن ، ماده یک احکام دائمی قانون برنامه ششم توسعه اجرایی ، آئین نامه اداری و استخدامی اعضای غیر هیات علمی و تمامی اصلاحات آن و همچنین دستورالعمل تصمیمات ویژه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به عنوان قوانین ویژه دانشگاه می باشد و همراه ، کلیه قوانین و مقررات جاری و  قوانین شورای عالی انفورماتیک بر این قرارداد حاکم و نافذ است و اولویت با آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ها می باشد . شرایط عمومی پیمان که مغایر با مفاد قوانین ویژه صدرالذکر نباشد در این مناقصه/ مزایده/قراردد حاکم و نافذ می باشد.)

 

ماده 15. حل اختلاف :

1)    در صورتی که  اختلافی  بین کارفرما و پیمانکار  پیش آید  اعم از اینکه  مربوط به  اجرای  عملیات  موضوع  این قرارداد  و تغییر  هر یک  از موارد  و شرایط آن باشد  چنانچه  طرفین  نتوانند  موضوع  اختلاف  را از طریق  توافقی  حل نمایند به دفتر حقوقی دانشگاه احاله و از طریق کمیسیون ماده 94 آئین نامه مالی ومعاملاتی دانشگاهها ودانشکده های علوم پزشکی پیگیری می گردد ونظر اکثریت اعضا کمیسیون مذکور برای طرفین لازم الاجراست.

*  کارفرما به هر دلیلی صلاح بداند قبل از انقضای مدت قرارداد با اطلاع یک ماه قبل حق فسخ قرارداد را بطور یکطرفه دارد و پیمانکار متعهد است بدون عذر و بهانه نسبت به تسویه حساب ایام کارکرد اقدام نموده و حق هیچگونه اعتراضی را ندارد و این حق برای کارفرما همیشه محفوظ و خدشه ناپذیر است .

 

 

 

 

2)    پیمانکار  موظف  به اجرای  طرح  طبقه بندی مشاغل کارکنان موضوع ماده 50 قانون کار و امور اجتماعی مصوب مجلس  شورای اسلامی می باشد   به نسبت مدت زمان ارائه خدمات، مستحق دریافت حق‌الزحمه براساس مفاد این قرارداد می‌باشد.

 

ماده 16. جریمه تأخیر و قصور در انجام کار

با توجه به حساسیت   کار و لزوم  مراعات  دقت  و سرعت  در انجام امور ،  چنانچه  به هر دلیل  ، قصوری  در ارائه  خدمات  توسط هریک  از پرسنل مذکور  پیمانکار  به وجود آید ، برای  بار  اول  بصورت  تذکر  و اخطار کتبی  در مرحله  دوم اخطار کتبی به همراه کسر 5% حق الزحمه  ماهانه  بعنوان  جریمه  و در مرحله سوم ضمن  کسر 10%  حق الزحمه  ماهانه  بعنوان جریمه  به نفع  کارفرما  و برای بار چهارم  قرارداد فسخ و کلیه تضمین ها به نفع  کارفرما  ضبط می گردد. ضمن اینکه  کارفرما  حق فسخ  قرارداد را در هر شرایطی بطور  یک جانبه  و بدون  هر گونه  تشریفات قانونی  برای خود محفوظ  می داند.

*پیمانکار موظف است نسبت به رعایت دستورالعمل های موجوددرسنجه های اعتباربخشی مربوط به واحدواگذارشده رارعایت ودراین خصوص با کارفرما همکاری بی قیدوشرطی راداشته باشد.

تبصره 1: پیمانکار متعهد میگردد  پس از  پایان مدت قرارداد با اعلام  کتبی کارفرما تا تعیین پیمانکارجدید  با همان شرایط قبلی کماکان به کار خود ادامه دهد. (حداکثر سه ماه )

 

ماده 17. شرایط اختصاصی :

بند 1. پیشنهاد قیمت طبق فرم شماره (2) پیوست و صرفاً براساس سود مدیریتی به ازای هر نفر می باشد .(پرداختی به شرکت بر اساس آنالیز اداره کار و امور اجتماعی در وجه پرسنل، بیمه، مالیات و غیره... می باشد.)

تبصره : به پیمانکار تحت هیچ عنوان و شرایطی اضافه دریافتی به جزء سود مدیریتی تعلق نخواهد گرفت .(سود مدیریتی بر اساس مبلغ ثابت پیشنهاد پیمانکار به ازای هر نفر بوده و ارتباطی با میزان گردش مالی انجام شده و مبلغ قرارداد ندارد)

بند 2. پیمانکار تأیید می‌نماید که از جمیع قوانین و مقررات مربوط به قانون کار، بیمه تامین اجتماعی(ماده 38 قانون تامین اجتماعی) و بیمه مسئولیت مدنی و قوانین مربوط به مالیات و عوارض کاملاٌ مطلع بوده و متعهد به اجرای آن می‌باشد و مسئولیت عدم اجرای قوانین و مقررات فوق‌الذکر متوجه کارفرما نخواهد بود و پیمانکار ملزم به رعایت  مقررات قانون کار و قانون تامین اجتماعی در انجام وظایف موضوع قرارداد و تعیین مزد و حقوق کارگران می باشد و هر گونه پاسخگویی به شکایات و اجرای آراء مربوط به هیات‌ های حل اختلافات کارگری و سایر تعهدات قانون کار را به عهده خواهد گرفت. ضمناً هر گونه خسارات ناشی از آراء مراجع قانونی در خصوص حق‌السعی، خسارات اخراج و... افراد موضوع این بند با پیمانکار است .

بند3.برنده مناقصه موظف است حداقل 10درصداز کل مبلغ قرارداد را بابت تضمین انجام تعهدات واریز یا معادل آن ضمانتنامه  بانکی معتبر تحویل کار فرما نماید. ضمانت مذکور نباید پس ازپایان تعهدات پیمانکاردر قالب مفاد و شرایط قرار داد ودر صورت نبود خسارات وتایید ناظر قراردادبه پیمانکار مسترد گردد.          

بند 4. پیمانکار موظف است در صورت عدم پرداخت صورت وضعیت ماهیانه توسط کارفرما، حداقل یک ماه توان مالی لازم جهت ارائه خدمت و پرداخت دستمزد و مزایای کارکنان خود را داشته و در این مدت نسبت به ارائه خدمت براساس مفاد قرارداد اقدام نماید .

بند 5. نیروی انسانی تحت قرارداد پیمانکار، هیچگونه رابطه استخدامی با کارفرما(دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه) ندارند و کارفرما هیچگونه تعهد و یا مسئولیتی در قبال نیروی های مذکور ندارد. پیمانکار موظف است مطابق قوانین کار و تأمین اجتماعی و سایر قوانین و مقررات مربوطه رفتار نمایند و پاسخگوی مقامات و یا مراجع ذی صلاح در این رابطه خواهد بود .

تبصره 1: کارفرما می تواند در صورت تخلف پیمانکار در احقاق حقوق کارگران تحت پیمان، از محل مطالبات و ضمانتنامه های دریافت شده مطالبات آنان را پرداخت نماید .

تبصره 2: پیمانکار موظف است این موضوع را که"کارفرما هیچگونه تعهدی نسبت به استخدام و یا عقد قرارداد مستقیم با افرادی که از سوی پیمانكار برای انجام خدمات مورد نظر به کارگیری شده اند نخواهد داشت "را در انعقاد قرارداد با افراد تحت پوشش خود درج نماید .

بند 6. پیمانکار متعهد می‌باشد کلیه مسئولیت‌ های مدنی و کیفری و تمامی خسارات وارده از هر قسم که توسط کارکنان وی و یا ایادی زیر مجموعه او مستقیم به افراد و اشخاص ثالث حقیقی و حقوقی وارد شود را به عهده گیرد. کارفرما از هیچ جهت کمترین تعهدی در خسارت وارده از هیچ نوعی را ندارد و چنانچه قصور از ناحیه پیمانکار موجب ضرر و زیان به کارفرما گردد ، پیمانکار متعهد به جبران ضرر و زیان وارده می‌باشد. بدیهی است که این موضوع رافع مسئولیت‌های وی در برابر محاکم قانونی نمی باشد.

بند 7. محل و محدوده انجام عملیات و ارائه خدمات (طبق جدول شماره 1 پیوست) خواهد بود .

بند 8. امکانات و وسایل و تجهیزات و محل کار از طرف مناقصه گزار در اختیار پیمانکار قرار می گیرد .

تبصره 1 : پیمانکار متعهد است به کارکنان خود تفهیم نماید بدون اخذ مجوز از نماینده کارفرما، حق انتقال هیچگونه وسایلی از اماکن موضوع قرارداد به خارج و داخل را نداشته و در صورت مشاهده، کارفرما مجاز به برخورد با پیمانکار طبق تشخیص خود و اعمال جریمه براساس خسارت وارده خواهد بود .

تبصره 2 : در صورت ورود خسارت به اموال از سوی پیمانکار و عدم جبران آن، خسارت وارده از محل مطالبات، تضمین های ماخوذه و هر محل دیگر کسر و وصول خواهد گردید .(پیمانکار می تواند از پرسنل زیر مجموعه خود تضامین معتبر اخذ نماید و پس از پایان قرارداد با کارفرما، تضامین مربوطه را به کارگران خود عودت نماید)

بند 9. در اجرای ماده 10 قانون کار پیمانکار موظف است یک نسخه از قرارداد منعقده با کارکنان خود را که به تأیید نماینده کارفرما رسیده است به اداره کل کار و امور اجتماعی استان ارسال نماید .

بند 10. پیمانکار موظف است طبق ماده 8 دستورالعمل شماره 92923 مورخ 7/12/81  وزارت رفاه، کار و امور اجتماعی حقوق و مزایای قانونی کارگران خود را منحصراً به حساب بانکی که برای آنها در نزدیکترین مکان به کارگاه مفتوح می نماید، با ارائه لیست حقوقی و تأیید امور مالی مرکز واریز کند .

بند 11. پیمانکار میبایست دفتر کار و شماره تلفن قابل دسترسی داشته و دارای شماره ثبت شرکت ها و توانایی انجام امور محوله را داشته باشد .

بند 12. پیمانکار موظف است یک نفر نماینده را به کارفرما معرفی نماید، بدیهی است حقوق و دستمزد فرد مذکور بر عهده پیمانکار می باشد و در خصوص نحوه و کیفیت انجام کار محوله به کارکنان ارتباط مستقیم با فرد مذکور برقرار است و باید از دانش و تجربه کافی برخوردار باشد .

بند 13. کلیه کسورات ناشی از این قرارداد بر عهده پیمانکار می باشد و در هر پرداخت کارفرما طبق ضوابط، کلیه کسورات قانونی را کسر و به مراجع ذیربط پرداخت می‌نماید .

بند 14. این سند مناقصه به منزله توافق پیشنهادی اولیه جهت قرارداد اصلی است و طرفین ملزم به اجرای مفاد این شرایط و قرارداد آتی که فی مابین تنظیم میگردد می باشند و بارگذاری تمام صفحات این شرایط در سامانه تدارکات الکترونیک دولت به معنی پذیرش تمام مفاد آن می باشد و جز اسناد قرارداد محسوب می شود .

بند 15. مسئولیت هر گونه سوء استفاده از موقعیت شغلی توسط پرسنل و ابواب جمعی پیمانکار بر عهده وی می باشد .

بند 16. پرداخت مربوط به آخرین ماه قرارداد از سوی کارفرما منوط به ارائه مفاصا حساب از سوی تامین اجتماعی می باشد .

بند 17. کارفرما ماهیانه 10% (ده درصد) مبلغ سود مدیریتی پیمانکار را به عنوان سپرده حسن انجام کار نزد خود نگه می دارد که پس از ارائه مفاصاحساب بیمه، تسویه حساب پرسنل و سایر موارد، مبلغ مذکور به پیمانکار قابل پرداخت خواهد بود .

بند 18. کارفرما موظف است هزینه های انجام خدمات را طبق قرارداد از محل اعتبارات تخصیص یافته پرداخت نماید .

بند 19. کارفرما مکلف است ضمانت حسن انجام کار و ضمانت حسن اجرای تعهدات را از پیمانکار أخذ نماید .

بند 20. کلیه کسانی که برای انجام موضوع قرارداد توسط پیمانکار به کار گرفته می شوند کارکنان پیمانکار محسوب می شوند و کلیه مسئولیت های ناشی از قانون کار، بیمه شاغلین، حوادث غیر مترقبه، بیمه مسئولیت، عمر و سایر قوانین جاری کشور و یا هر نوع حقوق و مزایای قانونی کارکنان به عهده پیمانکار می باشد. کارفرما از هر گونه مسئولیت در این مورد مبری است و هیچگونه تعهد یا مسئولیتی در قبال این افراد ندارد .

بند 21. تنظیم ساعت کار یا شیفت های موظف کارکنان بر عهده کارفرما بوده و پیمانکار و کارکنان آن موظف به انجام آن می باشند.

بند 22. پرداخت آخرین حق‌الزحمه به پیمانکار باید به نحوی برنامه‌ریزی گردد که کلیه حقوق قانونی کارگران از قبیل: عیدی، سنوات، عائله‌مندی، مرخصی و غیره پرداخت شده و پس از أخذ اقرارنامه از کارگران مبنی بر دریافت کلیه حقوق و مطالبات مرتبط خود، تسویه حساب نهایی انجام گیرد .

تبصره : تسویه حساب نهایی پیمانکار پس از ارائه مدارک فوق الذکر انجام خواهد شد .

بند 23. مطابق با ماده 61 حفاظت وبهداشت عمومی در کار گاههای پیمانکار موظف است در هر سال لباس کار در اختیار کاربران قرار دهند.

بند 24. پیمانکار مسئول جبران کلیه خساراتی(مادی، معنوی، جانی، مالی و ...) که از جانب او و کارکنان وی به کارفرما یا کارکنان کارفرما، مراجعین و یا اشخاص ثالث حقیقی، حقوقی دیگر وارد می گردد، می باشد .

بند 25. در صورت لغو قرارداد به هر علتی پیمانکار مکلف است تا تعیین پیمانکار جدید نسبت به ارائه خدمات طبق قرارداد فی مابین حداکثر تا 3 ماه (90روز) پس از اتمام مهلت قانونی قرار داد اقدام نماید .

بند 26. در پایان قرارداد پیمانکار مکلف است تا شروع بکار پیمانکار جدید به ارائه خدمات طبق قرارداد فی مابین ادامه دهد .(حداکثر تا 3 ماه)

بند 27. پیمانکار موظف است در صورت اعلام کارفرما نیروی تحت پوشش خود را جابجا و با نیروی جدید واجد شرایط و مورد تأیید کارفرما جایگزین نماید و مسئولیت پاسخگوئی به نیروی موصوف و مراجع قانونی بر عهده پیمانکار می باشد .

بند 28.طرف قرارداد(پیمانکار) متعهد به نظارت بر رعایت مقررات، حفظ شئونات اسلامی، تکریم ارباب رجوع توسط نیروهای بکارگیری شده در محل کار است .

بند 29. پیمانکار کلیه مسئولیت های کیفری و مدنی  پرسنل تحت پوشش خود را بر عهده دارد .

بند 30. پیمانکار موظف است حقوق و مزایای کارکنان را برابر قانون کار در پایان هر ماه بطور کامل پرداخت نماید .

تبصره : هزینه ناخالص شامل کلیه پرداختی ها به نیرو از قبیل: حقوق و دستمزد کارکنان، امور رفاهی، حق لباس، بیمه، سنوات، عیدی، حق شیفت، مانده مرخصی، میزان افزایش حقوق سالیانه، بن کارگری(از صفر تا صد حق و حقوق نیرو براساس قوانین و مقررات اداره کار) و ... و همچنین سود شرکت خواهد بود .

بند 31. کلیه مفاد، قوانین و مقررات مربوط به قانون کار منتشره از سوی وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر این واگذاری حاکم و پیمانکار ضمن تأیید و قبول موارد مندرج در آن موظف به اجرای کلیه موارد آن می باشد .

بند 32. پیشنهاد دهنده میبایست قبل از ارائه پیشنهاد از محل و موقعیت بازدید و ابهامات خود را رفع نموده و به وظایفی که عهده دار خواهد شد، آشنایی کامل داشته باشد بدیهی است هیچگونه عذر و عدم اطلاع پس از انعقاد قرارداد مورد قبول نخواهد بود .

بند 33. شرکت کنندگان در مناقصه اعلام مینماید ضمن بازدید از مکان ها و امکانات موجود با مطالعه دقیق شرایط مناقصه و پیوست های موجود در مناقصه شرکت نموده است .

بند 34. پیمانکار موظف است برای 10% نیروهای موضوع قرارداد به منظور جبران خسارت جانی احتمالی، بیمه مسئولیت مدنی بی نام تهیه نماید که پس از ارائه بیمه نامه، هزینه آن از سوی کارفرما پرداخت میگردد. تأکید میگردد کارفرما در خصوص جبران خسارت اشاره شده از قبیل جانی و ... هیچگونه تعهدی ندارد .

تبصره 1 : چنانچه حادثه ای به دلیل عدم وجود وسایل ایمنی و یا عدم رعایت حفاظت فردی و یا هر دلیل دیگر برای هر یک از نیروهای تحت پوشش پیمانکار پیش آید، مسئولیت آن متوجه پیمانکار بوده و کارفرما هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و چنانچه خسارتی متوجه کارفرما شود، پیمانکار مسئول جبران خسارت وارده می باشد .

تبصره 2 : ارائه بیمه نامه مسئولیت مدنی قبل از شروع قرارداد با هماهنگی و نظارت کارفرما الزامی است .

تبصره 3 : پرداخت هزینه بیمه مسئولیت مدنی به عهده کارفرما می باشد .

بند 35. در صورتیکه براساس گزارش کتبی ناظر، پیمانکار در اجرای تعهدات قراردادی خود از نظر کمی یا کیفی، کوتاهی و قصور داشته باشد کسورات برابر مراحل ذیل اتخاذ می گردد.

تبصره 1 : در مرحله اول 5% (پنج درصد) جریمه از رقم سود مدیریتی ماهیانه کسر می‌شود .

تبصره 2 : در مرحله دوم 10% (ده درصد) جریمه از رقم سود مدیریتی ماهیانه کسر می‌شود .

تبصره 3 : در مرحله سوم 15% (پانزده درصد) جریمه از رقم سود مدیریتی ماهیانه کسر می‌شود .

بند 36. در مرحله چهارم در صورت گزارش مبنی بر سهل انگاری و یا قصور در اجرای هر یک از مفاد در تعهدات قراردادی از سوی پیمانکار، کارفرما میتواند قرارداد را یکطرفه فسخ کند و براساس جزئیات مندرج در قرارداد جریمه ضرر و زیان مشمول پیمانکار خواهد شد ضمناً سپرده حسن اجرای تعهدات و سایر ضمانت های پیمانکار بدون رعایت تشریفات قانونی به نفع کارفرما ضبط خواهد شد و پیمانکار حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت و در صورتیکه تضمین های پیمانکار(از قبیل ضمانتنامه ها و...) جوابگوی جبران خسارات خریدار نباشد، کارفرما مجاز می باشد از طریق مراجع ذیربط نسبت به اخذ مابه التفاوت خسارات وارده اقدام نماید و پیمانکار حق هیچ گونه اعتراضی ندارد .

بند 37. در صورت تطبیق لیست های حقوق و مزایا ارائه شده پیمانکار، با لیست های استعلام شده از سازمان تأمین اجتماعی و عدم وجود مغایرت در آن مابه التفاوت در پرداخت های بعدی اعمال خواهد شد .

بند 38. پیمانکار متعهد میگردد که تمامی افزایش های حقوقی ناشی از مصوبات شورای عالی کار و وزارت کار و امور اجتماعی و تبعات ناشی از آن و تمامی مفاد قانون کار را در مورد کارکنان خود را اعمال نماید .

بند 39. پرداخت هزینه های ناشی از تغییرات وضعیت پرسنلی(متأهل، یک فرزند، دو فرزند و ...) پس از محاسبه و پرداخت توسط پیمانکار و در قبال ارائه اسناد مثبته مالی توسط کارفرما محاسبه و پرداخت می گردد .

بند40 . با عنایت به نامه شماره 4074 تاریخ 14/6/97 مدیر کل محترم منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی مبنی بر راه اندازی سامانه جدید ثبت اطلاعات نیروهای شرکتی(اعم از: شرکتهای با قرارداد خرید خدمت(حجمی)، قرارداد تأمین نیرو، قرارداد مشارکت مدیریتی و قراردادهای اجاره مکان و تجهیزات)، پیمانکار میبایست نسبت به بارگذاری کلیه اطلاعات خواسته شده (اعم از: بارگذاری ماهانه اطلاعات، فایل بیمه تأمین اجتماعی نیروها، دریافت کد رهگیری، تعیین محل خدمت، غیر شاغل بودن افراد و ...) در لینک مرتبط با سامانه مذکور به آدرس: HRCOMPANY.BEHDASHT.GOV.IR که با فیلم آموزشی مربوطه قابل دسترسی میباشد، اقدام نماید .در غیر اینصورت وضعیت ماهیانه پیمانکار جهت پرداخت از سوی کار فرما تایید نمی گردد.

تبصره : هر گونه پرداخت به نیروها از ابتدای قرارداد براساس پرینت أخذ شده و تأییدیه از سامانه مذکور امکان پذیر خواهد بود .

بند 41. شرح خدمت نیروی خدمات :

الف. امور محوله که در تعهد پیمانکار جهت انجام امور تنظیفات و تمیزکاری می باشد بطور کلی عبارتند از:

1)    شستشوی کامل کلیه فضاهای فیزیکی داخلی و بیرونی طبق استانداردهای موجود

2)    نظافت مدوام شامل: تی، جارو، گردگیری، تمیزکردن میزها و کمدها، درب و پنجره ها و ... طبق استانداردهای موجود

3)    شستشو و تمیز کردن وسایل و تجهیزات اتاق های تشخیصی و درمانی بر اساس استانداردهای موجود و تجهیزات اداری و سخت افزاری و ...

4)    نظافت و شستشوی دستشویی ها، سرویس های بهداشتی و رختکن با مواد شوینده و ضدعفونی کننده

5)    روشن نمودن کولرها، بخاری ها، شوفاژ و تهویه بر حسب مورد و خاموش نمودن آنها در مواعد مقرر

6)    جا به جایی وسایل، تخلیه بار، بارگیری وانتقال بار

7)    تفکیک و جمع آوری زباله های عفونی و غیرعفونی به صورت مداوم

8)    همکاری کامل با واحد فرهنگی ساختمان در مراسم های مختلف از جمله: آذین بندی، پخش شیرینی و شکلات و نصب بنرهای فرهنگی و ...

9)    همکاری در ساعات پیش بینی نشده و خارج از روال در حوادث غیرمترقبه

10) برف روبی در مواقع مورد نیاز

11) رعایت اصول ایمنی، حفاظتی و بهداشتی برای خود و دیگران در محیط کار

12) انجام سایر امور ارجاعی از سوی اداره امور عمومی که بطور مشخص در شرح خدمات قید نگردیده ولی بسته به شرایط و موقعیت جغرافیایی و تشخیص کارفرما در تناسب و مشابهت فوق می باشد .

ب. اخلاق مداری حرفه ای جهت امور تنظیفات و تمیزکار به شرح ذیل است که پیمانکار متعهد به تامین و رعایت آن می باشد :

1)    احترام و برخورد مناسب با کلیه مسئولین، کارکنان و مراجعین را رعایت نماید .

2)    آرایش ظاهری و نظافت کامل(لباس فرم مخصوص، اصلاح و مرتب بودن موی سر و صورت و ... طبق موازین شرعی و قانونی) را رعایت نماید .

3)    از گوش دادن به رادیو، تماشای تلویزیون، خوابیدن، سیگار کشیدن، استفاده مداوم از گوشی تلفن همراه و هر عملی  که موجب اختلال در روند کار در حین انجام وظیفه می شود پرهیز نماید .

4)    در نگهداری اسرار و اطلاعات مربوط به مرکز و عدم ارائه اخبار و اطلاعات کوشا و هوشیار باشد .

5)    از شوخی کردن در محل خدمت با دیگر پرسنل که موجب بی احترامی به شخصیت ایشان شود پرهیز نماید .

6)    از طرح مسائل داخل مرکز بخصوص مسائل امنیتی و حفاظتی و آنچه بر موقعیت و اعتبار مرکز مربوط میشود در جاهای دیگر خودداری نماید .

7)    از هر گونه عملی که باعث ایجاد تفرقه بین پرسنل می شود و در کار و نظم محیط کار اختلال ایجاد کند امتناع نماید .

8)    در برخورد با ارباب رجوع کلیه مسائل اخلاقی و شئونات اجتماعی را رعایت نماید .

9)    هر گونه برخورد غیراصولی و توهین آمیز از جانب دیگران را جهت پیگیری سریعا به مقام مافوق گزارش و از برخورد مستقیم خودداری گردد .

 

دکتر فریبرز لطفی

رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی

 

 

 

 

جدول پیوست شماره (1)

ردیف

         نام مرکز

     تعداد نفرات

       1

   بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی

         36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیوست شماره 2:

الف. شرح توسعه فضاهای درمانی مورد مناقصه

ردیف

شرح فضا

تعداد تخت

مساحت (مترمربع)

1

بخش اورژانس

11

556

2

بخش روان

15

110

3

بخش جراحی

20

574

4

بخش داخلی 1 و 2

49

492

5

بخش عفونی

21

450

6

بخش NICU

12

204

7

بخش PICU

16

332

8

بخش آنکولوژی

26

724

9

بخش نوزادان

11

212

10

رادیولوژی

-

380

11

آزمایشگاه

-

338

12

داروخانه

-

120

13

انبار دارویی

-

263

14

آموزش

-

200

15

درمانگاه

-

450

16

اتاق عمل

-

664

17

راهرو

-

1400

18

جمع کل

181 تخت

7469 متر


پیوست شماره 3 :                                               

               جدول پیوست شماره (1)

فرم پیشنهاد قیمت

پیشنهاد سود مدیریتی جهت یک نفرنیرو درماه(ریال)

 

پیشنهادسودمدیریتی جهت 36 نیرو درماه (ریال)

 

پیشنهاد سود مدیریتی جهت 36 نفر نیرو درسال (ریال)

 

مبلغ مالیات بر ارزش افزوده

 

مبلغ کل با احتساب مالیات بر ارزش افزوده

 

 

                                                                                                                            

 

 

 

 

مهر و امضای شرکت کننده

                              

 

 

 

 

 

 

فرم پیوست شماره4

"فرم  تعهد نامه دریافت اسناد خزانه اسلامی"

 

با توجه به تخصیص اعتبارات طرح تملک دارایی­های سرمایه­ای سال جاری به دانشگاه بصورت اسناد خزانه اسلامی موضوع بند ((ز)) و بند ((ه)) تبصره 5 قانون بودجه سال 1395 می­باشد، بدینوسیله اینجانب/اینجانبان............................................................                                به نمایندگی شرکت/مؤسسه ...................................................................        متعهد می­گردم قبل از شرکت در مناقصه  و ارائه پیشنهاد فنی بازرگانی خود  با مراجعه به یکی از کارگزارهای عضو فرابورس ایران نسبت به دریافت کد معاملاتی معتبر اقدام نموده و متقاضی دریافت صورت وضعیت­های خود بصورت اسناد خزانه و یا نقدی در صورت صلاحدید کارفرما می­باشم.

 

 

 

مهر و امضای شرکت کننده در مناقصه

 

 

 

 

فرم پیوست شماره 5

بسمه تعالی

ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار

(کاربرگ شماره یک)

نظر به اینکه                                                                                   با شناسه حقیقی / حقوقی

به نشانی                                                                                                                                                 کد پستی

مایل است در ارجاع کار / مناقصه / مزایده                                                                                             شرکت نماید

از                                     در مقابل                                              برابر مبلغ                                          ریال / ارز تضمین تعهد مینماید چنانچه

به                                                       اطلاع دهد که پیشنهاد شرکت کننده نامبرده مورد قبول واقع شده و مشارالیه از امضای پیمان مربوط یا تسلیم ضمانتنامه انجام تعهدات پیمان استنکاف نموده است، تا میزان                                                                   ریال / ارز هر مبلغی را که                                     مطالبه نماید به محضدریافت اولین تقاضای کتبی واصله از سوی                                    بدون اینکه احتیاجی به اثبات استنکاف یا اقامه دلیل و یا صدور اظهار نامه یا اقدامی از مجاری قانونی یا قضایی داشته باشد در وجه یا حواله کرد                                                                    بپردازد .

مدت اعتبار این ضمانتنامه سه ماه است و تا آخر ساعت اداری روز                                                        (سه ماه تا آخرین تاریخ تحویل پیشنهاد) معتبر میباشد .

این مدت بنا به درخواست کتبی                                                        برای حداکثر سه ماه دیگر قابل تمدید است و در صورتیکه                                                نتواند و یا نخواهد مدت این ضمانتنامه را تمدید کند و یا                                                                 موجب این تمدید را فراهم نسازد و                                                   را موافق یا تمدید ننماید                                                                                             متعهد است بدون اینکه احتیاجی به مطالبه مجدد باشد، مبلغ درج شده در این ضمانتنامه را در وجه یا حواله کرد                                                  پرداخت کند .

چنانچه مبلغ این ضمانتنامه در مدت مقرر از سوی                                                      مطالبه نشود، ضمانتنامه در سر رسید خود به خود باطل و از درجه اعتبار ساقط است، اعم از اینکه مسترد گردد و یا مسترد نگردد.

عنوان پیمانکار :

عنوان بانک یا موسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز :

عنوان دستگاه اجرایی یا کارفرما :

موضوع قرارداد مورد نظر :

آئین نامه ایمنی پیمانکاران

ماده 1 ) مطابق ماده 13 قانون کارکارفرما مکلف است قرارداد خود را باپیمانکار به نحوی منعقد نماید که درآن پیمانکار متعهد گردد که تمامی مقررات قانون کار وآئین نامه های مربوط به این قانون را درمورد کارکنان خود اعمال نماید.

ماده 2 ) پیمانکاران می بایست صلاحیت انجام کار خود را از نظرایمنی از وزارت کار وامور اجتماعی اخذ نمایند

تبصره : نحوه تائید صلاحیت پیمانکاران دردستورالعمل اجرایی که به همین منظور توسط شورایعالی حفاظت فنی تدوین میگردد  لحاظ خواهد شد.

ماده 3) کارفرما بایستی با پیمانکارانی قرارداد منعقد نماید که صلاحیت انجام کار آنان از نظر ایمنی توسط وزارت کار واموراجتماعی تائید شده باشد.

ماده 4) پیمانکاران اصلی وفرعی مکلفند کلیه قوانین ومقررات آئین نامه ها ودستورالعمل های حفاظت فنی وبهداشت کار را درطول عملیات پیمان رعایت نمایند .

ماده 5 ) کلیه مسئولیت ها وتعهدات طرفین پیمان در مورد ایمنی باید صراحتا  درمتن قرارداد لحاظ گردد.

ماده 6 ) درهنگام عقد قرارداد لازم است هزینه های مربوط به امورایمنی محاسبه ودرمتن قرارداد لحاظ نموده وپیمانکار ازابتدای قرارداد بانظارت کارفرما موظف به اجرای آن گردد.

ماده 7) درهنگام عقد قرارداد پیمانکاری لازم است امکانات ومنابع مورد نیاز برای انجام اقدامات کنترلی وپیشگیرانه مرتبط با ایمنی حسب مورد توسط طرفین تامین گردد.

ماده 8 ) کارفرما می بایست بر ارائه آموزش های مورد نیاز درزمینه های ایمنی ازطریق مراجع ذیصلاح به پرسنل تحت پوشش پیمانکاران اصلی وفرعی باتوجه به نوع فعالیت نظارت نماید.

ماده 9 ) کارفرما مکلف است باتوجه به قوانین وآئین نامه های موجود ومفاد قرارداد فی مابین ، برعملکرد ایمنی کلیه پیمانکاران خود نظارت نماید.

ماده10 ) هرگاه صاحب کار اجرای کلیه عملیات پیمان را ازابتدا تاپایان کار کلا به یک پیمانکار محول نماید پیمانکار مسئول اجرای مقررات مرتبط با حفاظت فنی وایمنی درکارگاه خواهد بود.

ماده 11 ) هرگاه پیمانکار اصلی باموافقت کارفرما اجرای قسمتهای مختلف عملیات پیمان را مطابق مفاد قراردادی به پیمانکار یا پیمانکاران دیگرمحول نماید هرپیمانکار درمحدوده پیمان خود مسئول اجرای کلیه مقررات مرتبط بوده وپیمانکار اصلی مسئول نظارت وایجاد هماهنگی بین آنها خواهدبود.

ماده 12 ) هرگاه صاحب کار اجرای عملیات پیمان را به پیمانکاران مختلف محول نماید هرپیمانکار درمحدوده پیمان خود مسئول اجرای مقررات مرتبط خواهد بود وصاحب کار مسئول ایجاد هماهنگی بین آنها می باشد .

ماده 13 ) پیمانکاران ملزم به ثبت آمار وارائه گزارش حوادث ناشی از کار به کارفرما جهت ارسال به اداره کار واموراجتماعی محل مطابق دستورالعمل اجرایی تبصره یک ماده 95 قانون کار جمهوری اسلامی ایران می باشند .

پیوست شماره 7:

تعهدنامه پیشنهاد دهنده در مورد عدم شمول قانون منع مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی(مورخه 22/10/1337) و واگذاری پیمان توسط برنده مناقصه:

                 مربوط به مناقصه  بیمارستان ...........

موضوع واگذاری : واگذاری امور خدمات

شرکت .............................................به مدیریت .................................. با امضاء این تعهدنامه قبول، تأیید و اقرار می نماید که:

1. با امضاء این برگه مشمول ممنوعیت مذکور در قانون منع مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی مصوب دی ماه سال 1337 نمیباشد و چنانچه خلاف این موضوع به اثبات برسد، کارفرما یا پیمان دهنده حق دارد که پیشنهاد ارائه شده برای معامله فوق را مردود و تضمین شرکت در مناقصه را ضبط نماید. همچنین پیشنهاد دهنده متعهد میشود چنانچه در حین اجرای پیمان به دلیل  استخدام و یا انتصاب در دستگاه های دولتی، مشمول قانون مزبور گردد مراتب را بلافاصله به اطلاع کارفرما برساند تا طبق مقررات به پیمان خاتمه داده شود، بدیهی است چنانچه پیشنهاد دهنده مراتب فوق را بلافاصله به اطلاع نرساند نه تنها کارفرما حق دارد پیمان را فسخ نموده و ضمانتنامه های مربوط را ضبط می نماید بلکه خسارات ناشی از فسخ پیمان و یا تأخیر در اجرای کار را نیز بنا به تشخیص خود از اموال پیشنهاد دهنده وصول خواهد نمود .

2. هرگاه این شرکت، برنده مناقصه تشخیص داده شود و بعنوان پیمانکار پیمان مربوطه معرفی گردد و افرادی را که مشمول ممنوعیت مذکور در قانون فوق هستند در این پیمان سهیم و ذینفع نموده و یا قسمتی از کار را به آنها محول نموده و خلاف قانون فوق الذکر در خلال مدت پیمان به اثبات برسد، کارفرما  قرارداد را فسخ و ضمانتنامه انجام تعهدات پیمانکار را ضبط و خسارت وارده در اثر فسخ پیمان و تأخیر اجرای کار را از اموال او أخذ نماید .(تعیین میزان خسارت وارده با تشخیص کارفرما می باشد)

در ضمن ‌پیشنهاد دهنده اعلام می دارد از متن قانون پیشگفت و از مجازات ‌های مربوط به متخلفین از قانون یاد شده آگاهی کامل دارد و در صورت تخلف مستحق مجازات‌ های مربوطه می باشد.

3. از واگذاری پیمان بطور رسمی یا غیررسمی(مثلا معرفی اعضاء سایر شرکت ها بعنوان نماینده خود) خودداری نموده و چنانچه پیمان دهنده متوجه این مهم گردد پیمان را بطور یکطرفه فسخ نموده و پیمان گیرنده حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب مینماید.

 

 

 

مهر و امضای شرکت کننده در مناقصه

 

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید