اخبار

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت ؛

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت ؛

                   " بسمه تعالی" 

بنی آدم اعضای یک پیکرند   که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار    دگر عضوها را نماند قرار

 بی شک مصداق بارز این مطلب انسان هایی هستند که سراسر وجودشان مملو از عشق به هم نوع بوده و در رنج دیگران همواره شریک و با گذشت از آسایش و زندگی خود بالاترین جلوه های شرافت را به منصه ظهور رسانده و تا نثار جان خود که بالاترین عطیه الهی است مسیر انسانیت را تا عالی ترین درجات آن طی نموده اند.

سخن در وصف مجاهدت افرادی که آمده اند تا با خدمت خود آرامش را به دیگران هدیه کنند بسی سخت می باشد، اما بیان آن شیرین است چرا که یادآوری فداکاری آن ها چراغ راهی است برای آیندگان که بدانند در همه ادوار سلحشورانی بوده اند که نامشان در تارک تاریخ همیشه جاودان است.

فرارسیدن هفته سلامت مجالی است برای امتنان از همکارانی که به حق،خدمت صادقانه،شرافت و فتح قله های انسانیت را در تابلوی روزگار ترسیم نموده و اثری همیشه ماندگار خلق و به یادگار گذاشته اند و بهای کارشان  اجر الهی و نام نیک دوران است .

 به همین سبب ضمن تجلیل این ایام و گرامیداشت شهدا مدافع سلامت ، تلاش بی دریغ شما عزیزان در دوران خدمتتان که همواره برای شما با مشقت و رفتارتان با مردم با شفقت بوده را ارج نهاده و از زحمات شما در اعتلا مسیر سلامت جامعه در تمامی سطوح قدردانی می نمایم و  عزت و سربلندی همیشگی را برایتان آرزومندم.

             دکتر قباد محمدی
              رییس دانشگاه

۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۲:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید