اخبار

کسب مقام دوم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در فعالیتهای برنامه جوانی جمعیت در کشور

کسب مقام دوم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در فعالیتهای برنامه جوانی جمعیت در کشور

 

دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه در جلسه هیات رئیسه گفت: برنامه بازی دراز در هفته گذشته به خوبی انجام شد و شاهد خدمات رسانی بسیار خوبی در بحث بهداشت و درمان‌ بودیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ، هم‌ از نظر فرهنگی بهره مند شدند و هم از نظر خدماتی خوشبختانه به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه نمودند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه  هفته گذشته اجلاس سه روزه ی روسای دانشگاهها نیز برگزار شد که با نتایج خوبی همراه بود و بسیاری از مسائل و مشکلات دانشگاهها مطرح شد و راهکارهای خوبی ارائه گردید گفت: در این اجلاس علاوه بر تاکید بر حل مسائل مربوط به دانشگاهها با سازمان‌ تامین‌اجتماعی ، اعضای کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس نیز حضور داشتند و روسای دانشگاهها موضوعاتی را با ایشان در میان گذاشتند.

به گفته وی نظم مالی و تراز مثبت شدن دانشگاهها ، حجاب و عفاف ، عدم زیرمیزی و دریافت پول نقد در مطبها ، سلامت خانواده و وقت گذاشت برای کارهای مدیریتی از جمله موضوعاتی بود که وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در این اجلاس برآن‌ تاکید داشت.

دکتر محمدی عنوان گفت: به لطف خدا و زحمات مجموعه معاونت بهداشتی دانشگاه ، در موضوع جوانی جمعیت و فعالیتهای مربوط به آن همراه دانشگاه اصفهان و اردبیل پس از دانشگاه زنجان در بین ۶۶ دانشگاه مقام دوم را کسب نمودیم که این جای تقدیر و تشکر از دکتر شکیبا و همکارانشان را دارد.

وی اظهار داشت: افزایش شتاب تولید علم در کشور از جمله موضوعات تاکیدی در این اجلاس بود ، خوشبختانه مقالات متعددی در دانشگاه کرمانشاه در این زمینه کار شده است که پاداش به مقالات ازجمله طرح های تشویقی می باشد.

رئیس دانشگاه همچنین افزود: جشنواره شهید مطهری و برنامه ایده های برتر نیز در این اجلاس برگزار شد.


۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید