اخبار

معاون بهداشتی دانشگاه:

بیشتر شاخص های بهداشتی و سلامت در روستای هجیج صد درصد است

بیشتر شاخص های بهداشتی و سلامت در روستای هجیج صد درصد است
 
دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه در جشنواره روستای سالم در روستای هجیج  شهرستان پاوه با بیان اینکه برگزاری جشنواره روستای سالم ابتکار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است گفت: امیدواریم که در سطح کشور نیز اجرایی شود و اینکه خود مردم متولی اجرای این طرح هستند به عنوان نقطه قوت این برنامه است.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی با اشاره به اینکه این جشنواره تا کنون در شش روستای استان برگزار شده گفت: روستای هجیج شهرستان پاوه هفتمین روستای سالم استان است که موفق به اجرای این طرح شده است.

وی اعلام کرد: شاخص های بهداشتی و سلامت در این روستا به نحو مطلوبی رسیده است و در بیشتر موارد این شاخص ها صد درصد می باشد.

به گفته وی برای اجرای طرح روستای سالم هجیج سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان هزینه شده است که ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به اجرای این طرح اختصاص یافته و نهادها و ارگان های دیگر نیز در اجرای این طرح همکاری بسیار خوبی داشته اند.

معاون بهداشتی دانشگاه گفت: تمام امکانات بهداشتی و زیرساختی در داخل روستا موجود است و با پیگیری های صورت گرفته تا سه ماه آینده تصفیه خانه فاضلاب در روستا راه اندازی خواهد شد .
وی اظهار داشت:این روستا نگین استان کرمانشاه است و این به خاطر زحمات مردم روستا و تلاش و همراهی و همدلی همه آنها می باشد.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید