اخبار

نشست اعضا هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور آیت اله محمدی عراقی نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری

نشست اعضا هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور آیت اله محمدی عراقی نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری
 نشست اعضا هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور آیت اله محمدی عراقی نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با رییس و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور ، امام جمعه و فرماندار این شهرستان برگزار شد.
دکتر خالدی رییس شبکه بهداشت و درمان  شهرستان کنگاور همکاری و حمایت های دکتر محمدی رییس دانشگاه و هیات رییسه دانشگاه در خصوص رسیدگی و پیگیری به مسائل بهداشت و درمان شهرستان کنگاور را بسیار قابل تقدیر دانست.

وی اشاره کرد:شهرستان کنگاور ۴۳۰ شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده و مردم شهرستان لایق بهترین ها هستند.

دکتر خالدی گفت:تخصیص اعتبار جهت احداث بیمارستان دوم در شهرستان کنگاور در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران شهرستان و شهرستان های همجوار بسیار کمک کننده خواهد بود.   

وی با بیان اینکه با وجود مشکلاتی که وجود دارد اقدامات بسیار خوبی در شهرستان در حال انجام است گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قارلق با ۱۶ میلیارد اعتبار هم اکنون در حال ساخت است و یکی از مطالبات مردم شهرستان ساخت کلینیک در شهرستان کنگاور است که  ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

دکتر خالدی بیان کرد: بی شک حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه در شهرستان کنگاور و رسیدگی به مشکلات بهداشتی درمانی شهرستان از نزدیک در راستای ارتقاء بهداشت و سلامت این شهرستان اثر گذار خواهد بود.

همچنین حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان کنگاور نیز زحمات دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و همکاران ایشان در شبکه بهداشت و درمان کنگاور در جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم شهرستان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: امیدوارم با حضور هیات رییسه دانشگاه و بررسی مشکلات بهداشتی درمانی شهرستان از نزدیک ، به مسائل و مشکلات حوزه سلامت در شهرستان کنگاور رسیدگی و امکانات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز شهرستان فراهم گردد.

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب حوزه بهداشت و درمان استان اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و کم برخورداراست  که این عزیزان به صورت داوطلبانه و رایگان به مردم خدمات لازم را ارائه می دهند و  خدمات آنها بسیار قابل تقدیر است.

در ادامه  دکتر الماسی فرماندار شهرستان کنگاور نیز از حمایت های دکتر محمدی رییس دانشگاه و تلاش بی وقفه ایشان در راستای ارتقاء سلامت و رفع مشکلات بهداشتی درمانی استان بسیار سپاسگزاری کرد و گفت:  اقدامات خوبی در سطح شهرستان در حوزه سلامت انجام شده است و امیدواریم با توجه ویژه رییس دانشگاه علوم پزشکی و عنایت آیت اله عراقی نماینده مجلس خبرگان رهبری مشکلات بهداشتی درمانی شهرستان به زودی مرتفع گردد.

وی عنوان کرد: احداث بیمارستان دوم در شهرستان کنگاور، تهیه و راه اندازی دستگاه MRI ، تهیه دستگاه سونوگرافی جهت ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم شهرستان کنگاور از مطالبات مردم این شهرستان است .

دکتر الماسی گفت: امیدواریم با تلاش همیشگی مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان ، شاهد ارتقاء سلامت در این شهرستان باشیم.

شایان ذکر است آیت اله محمدی عراقی نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، دکتر محمدی رئیس دانشگاه، معاونین توسعه مدیریت و منابع و غذا و دارو دانشگاه، قائم مقام معاونت درمان،مدیران حراست و روابط عمومی دانشگاه به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان کنگاور از بخش های مختلف بیمارستان شهید چمران کنگاور نیز بازدید کردند.


۳
۲
۱


۴ خرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید