اخبار

نشست مشترک سرکنسول عراق در کرمانشاه با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معاونین و مدیران ستادی

نشست مشترک سرکنسول عراق در کرمانشاه با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معاونین و مدیران ستادی

نشست مشترک سرکنسول عراق در کرمانشاه با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معاونین و مدیران ستادی امروز (1402/3/8) برگزار شد.


دکتر محمدی رییس دانشگاه در این نشست ضمن خیر مقدم به سرکنسول کشور عراق گفت: امیدوارم نشست امروز در راستای افزایش تعامل و همکاری بیشتر دو کشور در زمینه توریسم درمانی و آموزشی اثر گذار باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمادگی لازم برای توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی و فرهنگی با کشور عراق را دارد گفت: با پیگیری‌های انجام شده امکانات و زیرساخت‌های مناسبی برای تحصیل دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فراهم شده است.

دکتر محمدی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دارای ۹ دانشکده است و تعداد بیش از ۵۸۰۰ دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل می باشند گفت: بخشی از این تعداد دانشجویان غیر ایرانی هستند و امیدواریم با فعالیت های انجام شده جذب دانشجویان غیر ایرانی را ارتقا دهیم .

وی عنوان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور است و در برخی پارامترها جزو سه دانشگاه برتر ایران هستیم گفت: این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه در غرب کشور ظرفیت بسیار خوبی در حوزه توریسم درمانی و جذب و آموزش دانشجویان خارجی به ویژه دانشجویان عراقی می باشد.

رئیس دانشگاه همچنین افزود: اقدامات بسیار خوبی در این راستا در دانشگاه انجام شده است و این دانشگاه می تواند هم در بحث بهداشت و درمان و هم پزشکی و آموزشی همکاری خوبی با کشور عراق داشته باشیم و امیدواریم این جلسه عملیاتی شود و نتایج آن اجرایی و عملیاتی گردد.

همچنین جعفر ستار الخزاعلی سرکنسول عراق در کرمانشاه نیز بیان کرد: در بازدیدی که از دانشگاه علوم پزشکی به عمل آمد ، ظرفیت ها امکانات و زیرساختهای بسیار خوبی مشاهده شد.

وی افزود: جای بسیار خرسندی است که امکانات و زیرساختهای فراهم شده در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بسیار قابل توجه می باشد و این دانشگاه دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه توریسم درمانی و آموزش پزشکی است.

سرکنسول عراق ضمن ابراز خرسندی از اینکه جوانان کشور عراق در کشور دوست و برادر و همسایه ما ایران تحصیل نمایند گفت: شرایط و امکانات خوب دانشگاه علوم پزشکی را به مقامات عراقی منعکس خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم این همکاری را در حوزه آموزش،تحقیقات و فناوری افزایش دهیم .

۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید