اخبار

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت زعامت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت زعامت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)


                  بسمه تعالی

🔸️ ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ مصادف با ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حادثه ای بود که برای همیشه تبدیل به ضایعه ای جبران ناپذیر گردید.

🔸️ فقدان وجود شخصیت بی بدیل امام خمینی (ره) که دارای ابعاد مختلف فقهی ،سیاسی و اخلاقی بوده نه تنها مردم ایران بلکه جهان اسلام را عزادار نموده چرا که ایشان ،رهبری انقلابی را بر عهده داشت که سر منشا مبارزه با ظلم و بیداد و امید آفرین دل مظلومان عالم بوده است.

🔸️گذر ایام تفکر الهی این شخصیت عظیم را هرچه بیشتر نمایان می کند تا انسان های آزاده با تاسی به آرمان های این حکیم فرزانه مسیر مبارزه با استکبار را طی نمایند .

🔸️ارتحال امام راحل (ره) این امید را در دل دشمنان این مرز و بوم به وجود آورد که با فقدان این رهبر فرزانه ،انقلاب اسلامی از حرکت خود خواهد ایستاد و اهداف شوم معاندان به سرانجام خواهد رسید.

🔸️اما با درایت مجلس خبرگان رهبری ،شخصیتی ممتاز که در همه ادوار یار و یاور و مورد وثوق امام خمینی (ره) بوده زعامت انقلاب را بر عهده گرفت تا جهانیان بدانند این انقلاب با صلابت و قدرت مسیر خود را که همانا مبارزه با استکبار  می باشد به فضل خداوند متعال تا آمدن منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) ادامه خواهد داد.

🔸️ درایت ،مدیریت و شجاعت مقام معظم رهبری در طول سالیان گذشته با حوادث سختی که برای این کشور رقم خورده گواه این موضوع می باشد که در نبود امام راحل خلف به حق ایشان رهبری صالح و لایق بوده است.

🔸️ به همین مناسبت ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی،آرزوی سلامتی ، سربلندی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای را از خداوند منان تمنا دارم.

                       دکتر قباد محمدی 
                        رئیس دانشگاه



۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید