اخبار

دکتر محمدی:

مسائل حقوقی تمام بخشها و واحدهای دانشگاه را در برمی گیرد

مسائل حقوقی تمام بخشها و واحدهای دانشگاه را در برمی گیرد

 

نشست مدیر کل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صبح امروز برگزار شد و طی آن مشکلات و مسائل حقوقی دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

دکتر محمدی رئیس دانشگاه با بیان اینکه حضور جناب آقای دکتر خانی در کرمانشاه با تجربیات خوبی که در مسائل حقوقی دارند قطعا راهگشای بسیاری از مسائل خواهد بود گفت: مسائل حقوقی دارای موضوعاتی است که تمام بخشها و واحدهای یک سازمان یا نهاد درگیر آن هستند .

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشگاه وسیع ترین دستگاه اجرایی در استان است با مسائل مختلفی در سطح جامعه روبرو خواهد شد و حساسیت کاری که در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد این مسئله را دو چندان می کند ، قطعا آشنایی با مسائل حقوقی می تواند کمک کننده باشد.

همچنین پروین یزدانی مدیر امور حقوقی دانشگاه نیز عنوان کرد: از مدیر حقوقی وزارتخانه بسیار سپاسگزارم‌ که علی رغم مشغله کاری که داشتند وقت گذاشتند و به کرمانشاه آمدند.

وی با بیان ایکه مسائل حقوقی دانشگاه گسترده است گفت: تلاش می کنیم در همایش دو روزه در آینده همه آنها را با حضور دکتر خانی بررسی نموده و راهکارهای لازم ارائه گردد.

  

 

  


۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید