اخبار

استاندار کرمانشاه:کرمانشاه مهد علم و دانش و هنر است

استاندار کرمانشاه:کرمانشاه مهد علم و دانش و هنر است
مهندس هاشمی : کرمانشاه استانی کهن و با آثار تاریخی و باستانی متعدد است که از دیرباز همواره مهد دانش و علم و هنر تلقی شده است.
استاندار کرمانشاه، گفت: کرمانشاه مهد علم و دانش و هنر است.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، مهندس سید دادوش هاشمی، در مراسم افتتاحیه نخستین کنگره بین المللی و دوازدهمین کنگره ملی میکروب شناسی که صبح امروز (دوم خرداد ماه) در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه استانی کهن و با آثار تاریخی و باستانی متعدد است که از دیرباز همواره مهد دانش و علم و هنر تلقی شده است.
 
وی ادامه داد: ایران اسلامی کشوری است که به علم و دانش بیش از هر چیز دیگری اهمیت می دهد و برای آن احترام قائل است چرا که پیامبر عظیم الشان اسلام و ائمه اطهار نیز به مقوله فراگیری علم و دانش اهمیت ویژه ای داده اند.
 
استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود در خصوص علم میکروب شناسی، اظهار داشت: امروزه ویروس ها و میکروب های بسیاری از راه های مختلف به ویژه از طریق صنعتی شدن جوامع وارد زندگی بشر می شوند که این امر، ضرورت توجه به رشته میکروب شناسی را بیش از پیش مشخص می کند.
 
هاشمی تصریح کرد: دانشمندان و متخصصان رشته میکروب شناسی وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: اساس و پایه علم پزشکی را باید میکروب شناسی دانست و اگر این رشته قوی عمل کند، سایر رشته های پزشکی نیز یقینا می توانند عملکرد بهتر و موثرتری داشته باشند.
 
استاندار کرمانشاه، گفت: علم میکروب شناسی زیربنای علوم پزشکی است و بسیار خرسندیم که امروز کرمانشاه میزبان حاذق ترین دانشمندان، متخصصان، اساتید و دانشجویان این رشته رد سطح جهان است.
۲ خرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید