اخبار

جلسه مدیران شاهد و ایثارگر کلان منطقه 3 آمایشی کشور (کرمانشاه ،همدان ،کردستان،ایلام ،اسد آباد)

جلسه مدیران شاهد و ایثارگر  کلان منطقه 3 آمایشی کشور (کرمانشاه ،همدان ،کردستان،ایلام ،اسد آباد)

🗓شنبه | پانزدهم  مهرماه ماه ۱۴۰۲

💢 این جلسه با حضور دکتر البرزی مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ،دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست  دانشگاه  ،دکتر شهیدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه ،دکتر وزیری معاونت آموزشی دانشگاه ، دکتر غلامی معاونت دانشجویی و فرهنگی ، مرادی مشاور رئیس دانشگاه و مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگر دانشگاه  ،دکتر شکری پور مدیر امور شاهد و ایثارگر استان همدان ،خشوع مدیر امور شاهد و ایثارگر استان ایلام ،ضیایی مدیر امور شاهد و ایثارگر استان کردستان ، نظری مدیر امور شاهد و ایثارگر استان اسد آباد و برخی از مسئولین برگزار گردید .

✅البرزی مدیر کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور :

💠امروز در بدو ورود به شهر شهید پرور کرمانشاه توفیق شد حاصل شد کنار مزار شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس ، مدافعین حرم و مدافعین سلامت حاظر شویم و تجدید میثاق کنیم و با بازدید از موزه دفاع مقدس کرمانشاه یاد و خاطره آن دوران  برایمان زنده شد .

💠یکی مسائل مهم و حائز اهمیت طبق بیانات مقام معظم رهبری بحث روایت گری درست دفاع مقدس و انتقال آن به نسل های جوان است که باعث آشنایی هر چه بیشتر این نسل با فداکاری ها ، ایثار ، و از خود گذشتی های شهدا و ایثارگران معزز می باشد .

✅دکتر شهیدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه :

💠ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی خدمت مدعوین محترم 
به لطف خدا با همت و همیاری همکاران و دوستان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توقعات بنیاد شهید و امور ایثارگران  در دانشگاه برآورده شده.
💠 از عوامل مهم در دانشگاه ها بحث مسائل اجرایی  آموزشی میباشد ،که باید برای پیشرفت و بالا بردن هر چه بیشتر سطح علمی و تقویت آن  در تمام سطوح مختلف  از هیچ تلاشی مضایقه نکرد . 
🔻در ادامه مسئولین به برسی مشکلات در سطوح مختلف امور شاهد و ایثارگران  پرداختند. 

 

۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۴:۳۴
روابط عمومی شاهد و امور ایثارگران |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید