اخبار

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان:

اعزام 26 تیم پزشکی به مناطق کم برخوردار استان درهفته بسیج

هفته بسیج


رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ضمن اعلام گزارش عملکرد این سازمان در هفته مبارک بسیج از اعزام 26 تیم پزشکی عمومی و تخصصی به مناطق کم برخوردار استان درطول این ایام خبرداد.
دکتر رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه اعلام کرد: طی فعالیتی که تیم های پزشکی فوق در این ایام داشته اند 537 نفر توسط پزشک عمومی و 351 نفر توسط پزشک متخصص ویزیت شده اند.

وی به بیان دیگر فعالیت های این سازمان طی هفته بسیج پرداخت و گفت: فضا سازی و برپایی 31 ایستگاه صلواتی در سازمان و کانون های زیر مجموعه ،دیدار 36 نفر از اعضای هیئت اندیشه ورز با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، حضور کانون های سازمان بسیج جامعه پزشکی در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا ، توزیع 1165بسته بهداشتی و 143بسته های معیشتی ،ارسال 3267 پیامک تبریک هفته مبارک بسیج به کلیه اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه و نیز دیدار با 3 خانواده معظم شهدای مدافع سلامت نیز از جمله فعالیت های این سازمان طی این هفته است.

دکتر منصوری با اعلام اینکه طی این ایام  20 نفر از نخبگان بسیجی سازمان در اجلاس عمومی مجمع عالی اقشار بسیج سپاه استان شرکت داشته اند گفت: همچنین کرسی تلاوت قرآن نیز با حضور قاریان مطرح کشوری با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد که در این مراسم تعداد 106 نفر از بسیجیان سازمان بسیج جامعه پزشکی حضور داشتند.

به گفته رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ، تجلیل از 17 نفر از بسیجیان و رزمندگان پیشکسوت حوزه بهداشت و درمان دوران دفاع مقدس ، تجلیل از نخبگان بسیجی در یادواره شهدای علمی که با همکاری معاونت علمی و پژوهشی سپاه استان، برگزاری  6 مسابقه حضوری با اهدا جوائز ، مسابقه تیراندازی به صورت مکانیزه ویژه برادران و خواهران ، مسابقه طناب کشی ویژه برادران و مسابقه دارت برای اساتید و کارکنان بسیجی خواهر و برادر با اهداء جوائز از دیگر اقدامات این سازمان طی ایام فوق می باشد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم روز پرستار و تجلیل از پرستاران نمونه بسیجی با همکاری دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی این مراسم از 50 نفر پرستاران نمونه بسیجی تقدیر بعمل آمد.

دکتر منصوری در پایان به برگزاری نشست هم اندیشی جمعی از فرهیختگان ، اندیشه ورزان و نخبگان اقشار بسیج سپاه استان با حضور استاندار کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: در این مراسم تعدادی از نخبگان بسیجی سازمان نیز حضور داشتند.






۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید