اخبار

جلسه هم‌اندیشی با ایثارگران شبکه بهداشت و درمان هرسین

جلسه هم‌اندیشی با ایثارگران شبکه بهداشت و درمان هرسین
جلسه هم‌اندیشی با ایثارگران شبکه بهداشت و درمان هرسین

💢 این جلسه با حضور مهرداد مرادی مشاور رئیس دانشگاه،آقای رشیدی مشاور استاندار در امور ایثارگران،امام جمعه شهرستان هرسین، فرمانده سپاه ناحیه،دکتر فرجی مدیر شبکه بهداشت به همراه دیگر مسئولین و جمعی از ایثارگران شاغل به منظور برطرف نمودن مسائل و مشکلات این قشر بزرگوار و تشکیل شد.

✅مرادی؛مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران:

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست به پیگیری هر چه بیشتر امورات خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران شبکه بهداشت و درمان هرسین توسط مدیران و اجرایی شدن همه آیین نامه ها و قوانین مصوب ایثارگران را خواستار شد.
 همچنین وی خاطر نشان کرد مدیران به استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت فرزندان شهدا و وایثارگران در جایگاه های مدیریتی اهتمام ویژه داشته باشند.

🟢امام جمعه شهرستان هرسین حجت الاسلام والمسلمین رضایی:

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا و ایثارگران وارثان و پرچم داران حقیقی انقلاب و ایران اسلامی هستند، گفت:همه مسئولین و مدیران در هر جایگاهی بابت پاسداشت خون شهدا تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار گیرند.

🟢دکتر فرجی رئیس شبکه بهداشت و درمان هرسین :

وی با ارائه گزارشی از وضعیت ایثارگران شبکه بهداشت و درمان هرسین اعلام کرد که تعداد ۱۱۰نفر از پرسنل شبکه از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند،وی همچنین از اقدامات موثر دانشگاه در راستای تبدیل وضعیت ایثارگران تشکر کرد.

❎در ادامه مراسم از  ایثارگران منتخب این شبکه به نمایندگی تقدیر و تشکر بعمل آمد.
۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید