اخبار

⚛️ جلسه هم‌اندیشی مشاور رئیس دانشگاه و مدیر شاهد و امور ایثارگران ،با مدیر و ایثارگران شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب

⚛️ جلسه هم‌اندیشی مشاور رئیس دانشگاه و مدیر شاهد و امور ایثارگران ،با  مدیر و ایثارگران شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب
⚛️ جلسه هم‌اندیشی مشاور رئیس دانشگاه و مدیر شاهد و امور ایثارگران ،با  مدیر و ایثارگران شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد .

💢 این جلسه با حضور مهرداد مرادی مشاور رئیس دانشگاه،آقای رشیدی مشاور استاندار در امور ایثارگران، دکتر صفری مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از ایثارگران شاغل به منظور برطرف نمودن مسائل و مشکلات این قشر بزرگوار و معزز تشکیل شد .

🔺مهرداد مرادی مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه در این جلسه، با اشاره به اینکه همه ما مدیون جانبازان و ایثارگران هستیم ، اظهار داشت : پیگیری مشکلات ایثارگران از اولویت‌های اصلی این مدیریت در دانشگاه به شمار می رود .

🔺بر اساس تاکیدات امامین انقلاب و قوانین موجود، استفاده از ظرفیت ایثارگران و فرزندان شهدا در مناصب و پست های مدیریتی مورد تاکید جدی قرار گرفته شود.

🔺وی افزود خانواده شهدا از افتخارات دانشگاه هستند و مایه خیر و برکت در این مجموعه می باشند وظیفه ما قدردانی از کسانی است که عزیزان خود را در راه انقلاب و نظام از دست دادند ، امنیت امروز ما مدیون خون شهداست.

🔺در این جلسه با اهدا لوح سپاس و هدیه از یکی از جانبازان سرافراز شاغل در شبکه بهداشت بنام "قاسم ویسی" تقدیر به عمل آمد



🔺در ادامه مراسم تعدادی از همکاران قسمتی از مشکلات خود را بیان نمودند.







✔️ مدیریت ستاد شاهد و ایثارگران
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۳:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید