اخبار

🌺دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ستاد شاهد و امور ایثارگران با آزاده سرافراز جواد ایازی از همکاران دانشگاه

🌺دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  ستاد شاهد و امور ایثارگران با آزاده سرافراز جواد ایازی از همکاران  دانشگاه
🌺به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

🌺دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با آزاده سرافراز جواد ایازی از همکاران  دانشگاه

💠به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، رئیس دانشگاه به همراه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،رییس بنیاد شهید استان، مشاور استاندار و رییس دفتر حوزه ریاست استانداری ، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه،مشاور استاندار در امور مرز و مشاور استاندار در امور ایثارگران و مشاور رییس دانشگاه در امور ایثارگران از پایمردی و ایثار این آزاده عزیز تقدیر کرد.

💢دکتر محمدی رییس دانشگاه:

◽️فرا رسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک می گویم و همواره قدردان رشادت ها و از خودگذشتگی های  شهدا،ایثارگران و آزادگان ایران اسلامی هستیم.

◽️ما به وجود همکارانی مثل شما در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افتخار می کنیم چرا که شما در مستقیم ترین صراط که دفاع از انقلاب اسلامی است قدم گذاشتید که بسیار با ارزش و قابل احترام است.

◽️ جامعه ایران اسلامی همیشه به شما دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانباز بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همه ماست که  ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

◽️ ایثار و پایداری آزادگان در دوران اسارت را بی نظیر است . شما عزیزان در سخت ترین شرایط و کمترین امکانات ، همواره حامی و پشتبان نظام و انقلاب بودید و ما همواره مدیون این از خودگذشتگی و ایثار شما بزرگواران هستیم.

💢حجت الاسلام محبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه:🔰

◽️آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.

💢محمدی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار:

◽️شما آزادگان  با تحمل سختی‌ها، شکنجه‌ها در دوران اسارت باعث برملا شدن چهره کریه دشمن بعثی شدید و امروز  نماد و سند افتخار، پایمردی و شرف این آب و خاک هستید و مظلومیت و اقتدار ملت ایران اسلامی را با صبر و استقامت خودتان ‌به گوش همه مردم دنیا رساندید.

◽️ شما عزیران مردانی از جنس ایثار و مقاومت هستید و با جسم‌هایی زخم خورده در مقابل دشمن ایستادگی کردید و پایمردی و از خود‌گذشتگی شما در دوران اسارت ، هیمنه پوشالی دشمنان انقلاب اسلامی را در هم شکست بود و ما هر لحظه از شما آزادگان که برای اعتلا، عزت و افتخار این سرزمین ایثار و فداکاری کردید و باعث عزت نظام شدید تقدیر و تشکر می‌کنیم.

💢شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه: 🔰

◽️ بیست و ششم مردادماه یادبود آزادمردانی است که  آزادگی را با اسارت خود و با صبوری و تحمل شکنجه ها ی دشمن  برای میهن عزیزمان ایران به ارمغان آوردند.

◽️ ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش ملت ایران را در دنیا سربلند نمود تا به وجود فرزندان شایسته خود افتخار نماید.

✅ در ادامه جانباز سرافراز ایازی ضمن تشکر از توجه و رسیدگی  رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ایثارگران شاغل در دانشگاه و خانواده های آنها، به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداخت.

✅در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی دکتر محمدی رییس دانشگاه از آزاده سرافراز جواد ایازی تجلیل شد.
۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید