اخبار

اقدام نوین روابط عمومی دانشگاه که خبرساز می شود

اقدام نوین روابط عمومی
ضرورت و اهمیت افزایش تولید و انتشار خبر در زمان مناسب آن با توجه به مرجع و منبع بودن سایت و کانالهای رسمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، روابط عمومی این سازمان را برآن داشت تا با تشکیل "تیم پایش روابط عمومی دانشگاه" نسبت به بررسی این مهم در واحدهای زیرمجموعه خود اقدام کند .

حامد بهرامیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص این اقدام نوین این حوزه گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت تولید خبر و انتشار صحیح و دقیق اخبار دانشگاه در زمان مناسب به عنوان تنها سایت و پیام رسان مرجع حوزه سلامت استان و نیز ضرورت  افزایش خبرهای تولیدی نسبت به دیگر خبرها ، این مدیریت از ابتدای بهمن ماه سال گذشته اقدام مثمرثمری تحت عنوان "پایشهای دوره ای روابط عمومی" در کلیه واحدهای دانشگاه توسط تیم پایش مربوطه نموده است.

وی باتوجه به نقش کلیدی روابط عمومی ها در انعکاس اخبار در تمامی مجموعه دانشگاه گفت: تیم پایش روابط عمومی دانشگاه با ارزیابی وضعیت و عملکرد روابط عمومی های مراکز تابعه ، مسائل و مشکلات این واحد را مورد بررسی قرار می دهد و ضمن تلاش بیشتر جهت بالا بردن کیفیت و چگونگی پوشش مناسب خبرها در هریک از مراکز ، نواقص موجود را پس از بحث و تبادل نظر با رئیس ، معاون و یا سرپرست مرکز در میان گذاشته و راهکارهای لازم را نیز جهت رفع آن ارائه می دهد.

بهرامیان انجام این پایش ها را بسیار حائز اهمیت و برگ زرینی درجهت تولید بیشتر خبر و نقطه عطفی در راستای تغییرات مثبت مجموعه روابط عمومی دانشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد: انشاالله پس از اتمام این دوره شاهد افزایش تولید خبر ، یکپارچگی ، انسجام و بروز بودن بیش از پیش اخبار دانشگاه و ارتقای بیش از پیش مجموعه ی روابط عمومی دانشگاه خواهیم بود. 

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۶ واحد از مراکز دانشگاه توسط تیم مذکور مورد پایش قرار گرفته است گفت: معاونت های درمان ، تحقیقات و فناوری ، دانشجویی فرهنگی ، بیمارستانهای آیت ا... طالقانی ، امام خمینی (ره) ، امام علی (ع) ، امام رضا(ع)، دانشکده پزشکی و شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای روانسر ، جوانرود، سنقر ، هرسین، صحنه ،کنگاور ، پاوه و سرپل ذهاب برخی از مراکزی هستند که تاکنون مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

 

بهرامیان در ادامه حمایت و همکاری اساتید ، روسا و مدیران مراکز را در این گام بسیار ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی درون سازمانی و برون سازمانی در هر مجموعه هستند لذا این امر تنها با همکاری درون سازمانی و حمایت مسئولین مربوطه از جایگاه روابط عمومی میسر می شود بنابر این توجه به حضور فعال کارگزاران روابط عمومی ها در کلیه رویدادهای مرکز از سوی مسئولین بسیار حائز اهمیت است.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه در این بررسی ها علاوه بر آموزش های لازم در تولید خبر ، توجه به امنیت اطلاعات مرکز ، زمان مناسب انتشار خبر ، تنوع مناسب و استانداردهای تیتر و متن خبر ، همکاری با خبرنگاران و خبرگزاری ها، ارتباط دیگر واحدها ی مرکز با واحد روابط عمومی ، تعامل با ریاست و مدیریت ، بروز بودن سایت اختصاصی با پسوند Kums و سرصفحه سایت و نیز درج صفحه ارتباط با ما ، بروز بودن اطلاعات مدیران و ... ، درج ایمیل و لینک های مفید و ضروری در سایت مربوطه برخی از موارد مورد بررسی در این پایش ها است.

بهرامیان همچنین افزود: وجود جایگاه ، تابلو راهنما ، تابلو اعلانات ، مرتبط بودن مدرک کارشناس مربوطه به این حوزه ، داشتن آرشیو فیلم و عکس ، ثبت جایگاه مسئول روابط عمومی در چارت بحران مرکز و چگونگی ارتباط با سایر ارگانها در زمان بحران نیز برخی از دیگر موارد مورد بررسی توسط این تیم می باشد.

تصاویری از بازدید تیم پایش

روابط عمومی
روابط عمومی
روابط عمومی
روابط عمومی
روابط عمومی
روابط عمومی
روابط عمومی
روابط عمومی
روابط عمومی
روابط عمومی
روابط عمومی
روابط عمومی


روابط عمومی
روابط عمومی
۱۶
روابط عمومی
روابط عمومی

۲۱ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید