اخبار

آگهی فراخوان بکارگیری نیرو بصورت خرید خدمات(شرکتی)/فیزیسیست پرتودرمانی

فراخوان نیرو
((بسمه تعالی))

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توجه به راه اندازی مرکز جامع سرطان بهارستان، در نظر دارد در راستای تامین نیروی انسانی و ارائه خدمات، تعداد 4 نفر نیروی فیزیسیست پرتودرمانی را به صورت شرکتی، با عنایت به شرایط مندرج در ذیل بکارگیری نماید.
1-دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد فیزیک پزشکی یا پرتوپزشکی.
2-دارا بودن گواهی صلاحیت بالینی به عنوان فیزیسیست از سوی انجمن فیزیک پزشکی یا حداقل دو سال سابقه کار به عنوان فیزیسیست پرتودرمانی در مراکز پرتودرمانی که نام آنها در مجوز کار با اشعه آن مرکز ذکر شده باشد.
شرایط عمومی:
1-داشتن حداقل سن 25 سال و حداکثر 45 سال سن برای کلیه داوطلبان(تا پایان مهلت ارسال مدارک)
2-داشتن تابعیت ایران
3-عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان
4-نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر
5-دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معتبر.
6-داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که در آن حوزه بکارگیری می شوند.
7-اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
8-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلای ایران
شرایط اختصاصی:
موارد زیر به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن اضافه خواهد شد.
الف-داوطلبانی که به صورت قرارداد تمام وقت در دانشگاه یا سایر موسسات تابعه وزارت متبوع و یا شرکت های پیمانکاری تامین نیرو طرف قرارداد آنها (در قالب خرید خدمات نیروی انسانی) به خدمت اشتغال داشته اند و در تاریخ آزمون با موسسه قطع همکاری نموده اند حداکثر به میزان 5 سال.
ب-مدت سابقه خدمت تمام وقت دولتی حداکثر به میزان 5 سال.
پ-داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی (موظف، اختیاری، تمدیدطرح) را به استناد قانون خدمت پزشکان  و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق
ت-مجموع سنوات ارفاقی به سن در هر حال 15 سال می باشد.

نحوه ثبت نام و ارسال مدارک:
علاقمندان می توانند درخواست و مدارک مربوط به سوابق کار خود را تا 27/11/1402، به آدرس ذیل تحویل یا ارسال نمایند.
آدرس: کرمانشاه، باغ ابریشم، دانشکده پزشکی، دبیرخانه، کدپستی 6714869914

تذکرات:
1-نحوه انتخاب داوطلبان: پس از پایان مهلت ارسال مدارک و بررسی آنها از واجدین شرایط دعوت به مصاحبه خواهد شد و از میان آنها، فیزیسیست های موردنظر باتوجه به تجربه و توانایی های حرفه ای انتخاب خواهند شد.
2-کارمندان منفصل از خدمت و همچنین اخراج شده توسط موسسات دولتی حق ثبت نام و تحویل مدارک را ندارند.
3-مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل تحویل مدارک، بررسی و جذب محرز شود داوطلب اطلاعات خلاف واقع داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد از انجام مراحل بعدی محروم و بکارگیری وی کان لم یکن تلقی خواهد شد.
4-دارندگان مدرک تحصیلی معادل حق ثبت نام را ندارند و در صورت شرکت از انجام مراحل بعدی محروم و به درخواست آنها  ترتیب اثر داده نمی شود.
5-شرکت داوطلبان دارای مدرک تحصیلی پایین تر از مدرک تحصیلی مندرج در آگهی ممنوع است.
6-انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از طی مراحل اداری و گزینش صورت خواهد گرفت.
7-پذیرفته شدگان نهایی به مدت 10 سال متعهد می شوند در محل مورد تقاضا خدمت نمایند، در غیر اینصورت قرارداد آنان لغو و از وجود افراد ذخیره وفق مقررات استفاده می شود.
8-هرگونه اطلاع رسانی از طریق سایت اینترنتی kums.ac.ir خواهد بود.
9-با توجه به اینکه ملاک ثبت نام متقاضیان تحویل مدارک به آدرس صدر الذکر می باشد، لازم است مدارک به صورت کامل و بدون نقص باشد؛ هیچ گونه اصلاحی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.
10-با توجه به اینکه صرفا رشته تحصیلی یادشده در جدول فوق الذکر جهت بکارگیری موردنیاز می باشد، لذا اکیدا توصیه می شود که افراد فاقد شرایط احراز از ثبت نام و تحویل مدارک خودداری نمایند. در غیر اینصورت در هر مرحله از بکارگیری مشخص گردد که فرد ثبت نام شده واجد شرایط نمی باشد، از انجام سایر مراحل جلوگیری بعمل خواهد آمد.
11-ملاک عمل جهت بررسی مدارک و مستندات، دو هفته بعد از تاریخ پایان مهلت ثبت نام، یعنی تاریخ 27/11/1402 می باشد. لذا به مدارک و مستنداتی که بعد از تاریخ مذکور از مراجع ذیصلاح اخذ گردند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۹ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید