اخبار

بیانیه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جهت دعوت به شرکت در انتخابات

انتخابات

          بسم الله الرحمن الرحیم 

همه باید شرکت کنند، این یک وظیفه است، هم وظیفه اسلامی است، هم وظیفه میهنی و ملی است و حفظ عزت و شوکت کشور به این وابسته است.
مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)

در آستانه انتخابات پیش رو، تلاش همه جانبه دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم جهت کاهش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نشان دهنده ی تاثیر بی بدیل رای تک تک آحاد جامعه در تعیین سرنوشت و تضمین عزت و امنیت ایران اسلامی است.

ما جامعه دانشگاهی اعتقاد داریم که تنها راه حل برطرف کردن مشکلات کشور و ایجاد بستر مناسب جهت پیشرفت جامعه و بهبود وضعیت هموطنان عزیز، استقاده از حق تعیین سرنوشت با شرکت در انتخابات و برگزیدن نمایندگانی اصلح می باشد که نقشی حیاتی در مواقع حساس و تصمیم گیری های مهم و سرنوشت ساز برای مردم دارند.

شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تمام اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه دعوت به عمل می آورد آنگونه که مسئولیت پذیری اجتماعی جهت تامین سلامت مردم در ماهیت و تار و پود رشته های تحصیلی و مناصب شغلی آنان تنیده است، این بار نیز در این جبهه خطیر نقش بی بدیل خود را ایفا نموده و با مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز اقتدار و امنیت مردم و کشور بوده و ضامن دو نعمت سلامت و امنیت جامعه خود باشند.

#پیشرفت_در_سلامت_با_انتخاب_اصلح
#برای_ایران_برای_کرمانشاه

۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید