اخبار

دیدار هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه

دیدار هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه
دکتر محمدی رئیس دانشگاه به همراه اعضای هیات رئیسه ، امروز با حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در سوریه به دست رژیم منحوس صهیونیستی را تسلیت عرض می کنم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: بی شک مسیر مبارزه و استقامت و ایستادگی در برابر کفر و ظلم و جبهه باطل ،مسیر ایثار،از خودگذشتگی ، فداراکاری و شهادت طلبی است.

وی افزود: خدمت به مردم از عبادت های بسیار مهم است.همکاری و تلاش بی وقفه کادر بهداشت و درمان در ایام نوروز در حوزه های مختلف بسیار ارزشمند و قابل تحسین است و آمار ارائه شده در اورژانس و بیمارستانها بیانگر خدمات ارائه شده به مردم در ابتدای امسال است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت:خوشبختانه سطح کار پزشکی و درمانی در کشور ما به خاطر برکات انقلاب اسلامی در یک سطح مطلوب قرار دارد و در بحث توریسم سلامت در جایگاه بسیار خوبی قرار داریم.
 
وی عنوان کرد:در انقلاب اسلامی در احداث مراکز درمانی تخصصی و مهم در کشور و در استان و در تربیت نیروی کارآمد و متخصص سرمایه گذاری بسیار خوبی داشته ایم و این شرایط را باید ارتقا دهیم .

وی همچنین توجه به موازین اسلامی و عفاف و حجاب در بیمارستانها و مطب ها را از جمله مواردی دانست که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه دکتر محمدی رییس دانشگاه نیز عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ایام تعطیلات  نوروز امسال بسیار پر تلاش تر و فعال تر از سال های گذشته در خدمت مردم بود و تمام بیمارستانها و اورژانس های جاده‌ای و شهری استان در این ایام در حال انجام وظیفه بودند .

به گفته وی در این مدت در حوزه اورژانس و فوریت ها حدود ۴۷۰۰ ماموریت در استان ثبت شده است که از این تعداد حدود ۱۰۰۰ ماموریت ترافیکی و حدود ۳۷۰۰ ماموریت غیر ترافیکی بوده است.

وی همچنین افزود: حدود ۱۳۰ هزار مراجعه کننده در بیمارستانها داشته ایم که از این تعداد ۳۲ هزار نفری بستری و بقیه به صورت سرپایی در  اورژانس درمان شده اند. 

رئیس دانشگاه عنوان کرد:در حوزه نظارت های بهداشتی نیز ۵۲ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۱۶ هزار و ۵۰۰ بازدید از سیستم آبرسانی استان به ویژه در روستاها صورت گرفته است.

وی افزود:با توجه به زحماتی که همکاران در این ایام داشته اند خوشبختانه تعداد فوتی ها و هم مصدومین ترافیکی و غیر ترافیکی در استان کمتر از میانگین کشوری بوده است.
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید