اخبار

بیانیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز قدس

بیانیه

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ
                     (آیه 39 سوره حج)

به مسلمانان که مورد قتل (و غارت) قرار گرفته‌اند رخصت (جنگ با دشمنان) داده شد، زیرا آنها از دشمن سخت ستم کشیدند و همانا خدا بر یاری آنها قادر است.

یوم الله قدس، روز حیات مجدد اسلام و روز فریاد رسای مسلمانان علیه جرثومه فساد و فتنه انگیزی در منطقه، نماد صف بندی حق در مقابل باطل و مظهر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر سیاست‌های خباثت آلود صهیونیسم جهانی است.

امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه ای، عربی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه درد مشترک تمام آزادیخواهان دنیاست.  

در حالیکه ایادی استکبار جهانی و با کمال تاسف برخی از کشورهای اسلامی دست در دست هم داده‌اند تا امپراتوری زر و زور و تزویر صهیونیسم را از سرنوشت محتومش که چیزی جز نابودی و زوال نیست رهایی بخشند.

امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می رویم و برای حمایت از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین آماده می شویم؛ که ماه‌هاست شاهد جنایات فجیع و روزافزون رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به مردم غزه خاصه کودکان و زنان و بیماران هستیم. 

امسال حساب دیگری دارد،از طرفی ظلم همه جانبه رژیم منحوس صهیونیستی در نسل کشی مردم مظلوم فلسطین و از طرفی اقدام تروریستی و وحشیانه این رژیم غاصب در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران اهمیت حضور پر شور آحاد جامعه در این راهپیمایی را دوچندان کرده است.

 لذا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تمامی ملت ایران بویژه دانشگاهیان دعوت می نماید تا  همگام با صفوف بهم فشرده ملت ایران، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم  فلسطین و محور مقاومت اعلام دارند.

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید