اخبار

دعوت معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کلیه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه برای حضور در مراسم بزرگداشت مقام استاد

مقام استاد,اعضای هیات علمی دانشگاه

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی از کلیه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه برای حضور در مراسم بزرگداشت مقام استاد دعوت نمود ؛

متن پیام بدین شرح است :

بسمه تعالی

اساتید و اعضای محترم هیات علمی
سلام و درود

در ایام پاسداشت مقام بلند معلم‌ از شما دعوت می کنم به همراه خانواده در مراسم بزرگ و صمیمانه "۲۰ اردیبهشت" حضور پیدا کنید و در محفلی سرشار از صفا، نوا و معنا و در فضای سرسبز "دانشکده پیراپزشکی"به مساعی استادان نمونه ارجی والا نهید.

بی گمان با حضور پر نور و سرورتان، همایشی بی آلایش و شبی خاطره انگیز رقم خواهد خورد که شادی و گرمای آن غبار ملال را از ذهن ها خواهد سِتُرد.

اگر اکنون دانشجویان به گذشته، آورده علمی و توفیق شاگردی شما افتخار می کنند بی گمان شما نیز به آتیه و آوازه آنان در آینده افتخار خواهید نمود.

ایران، کرمانشاه و این دانشگاه به یُمن کوشش، آموزش و پژوهش شما رشک دشمنان و اشک شوق دوستان را برمی انگیزد اگر و تنها اگر ما همه با هم و در سایه سار نظام اسلامی، چونان سالیان گذشته، تعامل را بر تقابل، تضارب را بر تعارض، جمع گرایی را بر خودمداری و منافع مردم را بر سود و سودای شخصی ترجیح دهیم و در یک کلام، تجلی تام و تمام عنوان"استاد نمونه" باشیم.

چشم انتظار و مشتاق آمدن و در جوار شما بودن هستیم.

وعده گاه ما:
فضای سبز دانشکده پیراپزشکی، پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳.
ساعت ۱۹.۳۰ تا ۲۲

دکتر سیاوش وزیری
معاون آموزشی دانشگاه

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید