اخبار

بیانیه دانشگاهیان علوم پزشکی درخصوص سفر مقام معظم رهبری : برخود می بالیم

بیانیه دانشگاهیان علوم پزشکی درخصوص سفر مقام معظم رهبری : برخود می بالیم
ما دانشگاهیان اعم از اعضای هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان ضمن تبریک این رخداد فرخنده به مردم دیار پاکان و عرض خیرمقدم به حضور حضرت آقا سیدعلی خامنه ای ، برخود می بالیم که خاک مقدم آن بزرگ را توتیای چشم خود نموده و میزبان شایسته ای برای آن سرور دلهای عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مولا و مقتدای خویش باشیم.

کرمانشاه این سرزمین باستانی و مردم مهربان ، ولایتمدار و مقاومش سالهاست در انتظار میهمان گرانقدری هستند که با قدوم خود این اسوه های مهمان نوازی را مفتخر نماید و به فضل الهی این مهم به زودی به واقعیت خواهد پیوست.

رویداد تاریخی سفر مقام معظم رهبری ، حضرت آیت اله العظمی خامنه ای به کرمانشاه فرصت مغتنمی است برای بهره معنوی ، کسب فیض از محضر نایب امام زمان (ع) ، بازگویی عشق عمیق به ولایت فقیه و آزمون دیگربازه خود برای یافتن طریق سعادت و رستگاری و توسعه و بالندگی ایران اسلامی سرافراز .

ما دانشگاهیان اعم از اعضای هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان ضمن تبریک این رخداد فرخنده به مردم دیار پاکان و عرض خیرمقدم به حضور حضرت آقا ، برخود می بالیم که خاک مقدم آن بزرگ را توتیای چشم خود نموده و میزبان شایسته ای برای آن سرور دلهای عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مولا و مقتدای خویش باشیم.

دیرآمدی ، ای نگار سرمست            زودت ندهیم دامن از دست

۱۹ مهر ۱۳۹۰ ۰۸:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید