اخبار

گزارش عملکرد ۹ ماهه مدیریت بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه رسیدگی به شکایات مردمی

گزارش عملکرد ۹ ماهه مدیریت بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه رسیدگی به شکایات مردمی


مهندس کوروش ویسی، مدیر بازرسی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه، گزارشی از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده این مدیریت در نه ماهه نخست سال ۱۴۰۴ ارائه کرد.

🔹وی با اشاره به رویکرد دانشگاه در ارتقاء شفافیت، پاسخگویی و صیانت از حقوق شهروندان گفت:
در این بازه زمانی، مدیریت بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تمرکز بر تسریع در رسیدگی به مطالبات مردمی، پیگیری مستمر شکایات و نظارت میدانی بر مراکز تابعه اقدامات گسترده‌ای را به انجام رسانده است.

🔹 به گفته وی، در سامانه ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور طی این مدت ۱۳۵ مورد شکایت ثبت شد که پس از بررسی کارشناسی، پاسخ نهایی به مراجع ذیربط ارسال گردید.

🔹 همچنین در حوزه شکایات مردمی واصله به مدیریت بازرسی دانشگاه، ۲۷۳ مورد شکایت دریافت شد که پس از ارجاع به کارشناسان و انجام بررسی‌های لازم، اقدامات مقتضی انجام و نتیجه به مراجع مربوطه اعلام شد.

🔹 ویسی افزود: در این بازه زمانی ۳۷ مورد شکایت ارجاعی از سوی استانداری کرمانشاه نیز مورد رسیدگی قرار گرفت که تمامی موارد پس از بررسی دقیق، پاسخ‌دهی شد.

🔹 مدیر بازرسی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت (سامانه پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردمی) اظهار کرد:
در نه ماهه نخست سال جاری، ۷۵ درخواست و شکایت از طریق این سامانه ثبت و پس از بررسی، پاسخ‌های لازم به متقاضیان ارائه شد.

🔹 وی ادامه داد: از طریق سامانه دریافت شکایات وب‌سایت دانشگاه نیز ۲۸ مورد شکایت ثبت گردید که در تمامی موارد علاوه بر بررسی مکتوب، پیگیری تلفنی و ارائه راهنمایی‌های لازم به متقاضیان انجام شد.

🔹 ویسی با اشاره به فعالیت سامانه ملی پاسخگویی دولت (سامد) تصریح کرد: در این مدت ۱۸۵۳ مورد گزارش و درخواست از طریق این سامانه دریافت، بررسی و پاسخ داده شد.

🔹 وی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای تقویت نظارت میدانی، ۲۸ مرکز از مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مدت مورد بازدید و پایش قرار گرفت و در خصوص موارد شناسایی‌شده، تصمیمات اصلاحی و مدیریتی لازم اتخاذ شد.

🔹مهندس ویسی در پایان تأکید کرد:
مدیریت بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با رویکرد «شفافیت، پاسخگویی و صیانت از حقوق مردم»، رسیدگی دقیق و عادلانه به شکایات و مطالبات شهروندان را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های خود می‌داند و این مسیر با جدیت ادامه خواهد داشت.
۵ دی ۱۴۰۴ ۱۴:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید