اخبار

توسعه و ارتقای کلان منطقه ۳ آمایش از مهم‌ترین ماموریت های دانشگاه های عضو است

توسعه و ارتقای کلان منطقه ۳ آمایش از مهم‌ترین ماموریت های دانشگاه های عضو است

 
دکتر سروش، ریاست دانشگاه و رئیس شورای کلان منطقه ۳ آمایش سلامت کشور در جلسه دبیرخانه کلان منطقه ۳ گفت: تجمیع دانشگاه های غرب کشور در کلان منطقه ۳ فرصت مناسبی برای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و درمانی می‌باشد. 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی افزود: توجه به توریسم درمانی و توریسم آموزشی از نکات مهمی است که دانشگاه های عضو بایستی به آن توجه کنند. 
 
دکتر سروش عنوان کرد: دانشگاه‌های کلان منطقه ۳ با هم افزایی و همگرایی می‌توانند اقدامات موثری در بخش‌های مختلف آموزشی ، درمانی و تحقیقاتی و... را صورت دهند. 
 
وی بیان داشت: تدوین برنامه راهبردی کلان منطقه ۳ آمایش از اهداف دبیرخانه بوده و بصورت جذب با همکاری دانشگاه‌های عضو  انجام خواهد شد. 
 
گفتنی است این جلسه با حضور اعضای دبیرخانه کلان منطقه ۳ در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دفتر ریاست دانشگاه تشکیل گردید. 
۱۷ خرداد ۱۴۰۵ ۰۹:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید