دکتر سروش، ریاست دانشگاه و رئیس شورای کلان منطقه ۳ آمایش سلامت کشور در جلسه دبیرخانه کلان منطقه ۳ گفت: تجمیع دانشگاه های غرب کشور در کلان منطقه ۳ فرصت مناسبی برای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و درمانی میباشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی افزود: توجه به توریسم درمانی و توریسم آموزشی از نکات مهمی است که دانشگاه های عضو بایستی به آن توجه کنند.
دکتر سروش عنوان کرد: دانشگاههای کلان منطقه ۳ با هم افزایی و همگرایی میتوانند اقدامات موثری در بخشهای مختلف آموزشی ، درمانی و تحقیقاتی و... را صورت دهند.
وی بیان داشت: تدوین برنامه راهبردی کلان منطقه ۳ آمایش از اهداف دبیرخانه بوده و بصورت جذب با همکاری دانشگاههای عضو انجام خواهد شد.
گفتنی است این جلسه با حضور اعضای دبیرخانه کلان منطقه ۳ در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دفتر ریاست دانشگاه تشکیل گردید.