اخبار

بازدید رئیس دانشگاه از معاونت درمان؛ تأکید بر تکریم کارکنان و هم‌افزایی درون‌سازمانی

بازدید رئیس دانشگاه از معاونت درمان؛ تأکید بر تکریم کارکنان و هم‌افزایی درون‌سازمانی


در راستای تقویت ارتباط سازمانی و بررسی عملکرد واحدهای ستادی، دکتر علی سروش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، صبح امروز با همراهی دکتر ظهرابی، معاون درمان دانشگاه، از بخش‌های مختلف معاونت درمان بازدید کرد.

رئیس دانشگاه در این بازدید با حضور در واحدهای مختلف و گفت‌وگوی مستقیم با کارکنان، ضمن استماع دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و پیشنهادهای همکاران، از تلاش‌ها و خدمات آنان در پیشبرد برنامه‌های حوزه سلامت قدردانی کرد.

دکتر سروش با تأکید بر اهمیت نقش کارشناسان و کارکنان در تحقق اهداف نظام سلامت، تکریم سرمایه انسانی، ارتقای تعاملات درون‌سازمانی و تقویت هم‌افزایی میان بخش‌های مختلف دانشگاه را از عوامل مؤثر در بهبود کیفیت خدمات دانست.

رسانه جدید


۳۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۰:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید