اخبار

نشست هم‌اندیشی مسئولان دانشگاه با نمایندگان بهداشت برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مسئولان دانشگاه با نمایندگان بهداشت برگزار شد


در راستای رسیدگی به مطالبات و بررسی چالش‌های حوزه بهداشت استان، نشست هم‌اندیشی با حضور رئیس دانشگاه، دکتر ایمانی معاون بهداشتی و نمایندگان بهداشت در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این نشست، نمایندگان بهداشت با طرح مهم‌ترین دغدغه‌ها، مسائل صنفی و چالش‌های حرفه‌ای، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در راستای بهبود شرایط کاری و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی ارائه کردند.

مسئولان حاضر نیز ضمن بررسی موارد مطرح‌شده، بر ضرورت پیگیری مستمر مطالبات، برنامه‌ریزی هدفمند و اتخاذ راهکارهای اجرایی برای رفع چالش‌های موجود تأکید کردند.

در این جلسه همچنین بر ارتقای جایگاه حرفه‌ای نیروهای حوزه بهداشت در نظام سلامت، توسعه فرصت‌های آموزشی و شغلی، تقویت حمایت‌های سازمانی از کادر بهداشتی و نقش مؤثر آنان در ارائه خدمات، به‌ویژه در شرایط بحرانی، تأکید شد.

رسانه جدید

۳۱ خرداد ۱۴۰۵ ۱۰:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید