اخبار

تأکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر رعایت اخلاق حرفه‌ای و توسعه برنامه‌های سلامت‌محور در استان

تأکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر رعایت اخلاق حرفه‌ای و توسعه برنامه‌های سلامت‌محور در استان


جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ریاست دکتر علی سروش و با حضور اعضای هیئت رئیسه در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر علی سروش در ابتدای این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بر ضرورت رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای و تکریم ارباب‌رجوع در تمامی بخش‌های دانشگاه تأکید کرد و آن را از مهم‌ترین الزامات ارتقای کیفیت خدمات سلامت دانست.

وی همچنین بر اجرای دقیق برنامه‌های سلامت‌محور در سطح استان، به‌ویژه در حوزه بیماری‌های غیرواگیر و سرطان‌ها تأکید کرد و خواستار اهتمام بیشتر معاونت‌های مرتبط در این زمینه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهمیت ثبت دقیق اطلاعات بیماران مبتلا به سرطان، بر لزوم توسعه و ارتقای نظام ثبت سرطان مبتنی بر جمعیت در استان تأکید کرد و این اقدام را یکی از مهم‌ترین ابزارهای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری علمی در حوزه پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان برشمرد.

دکتر سروش اظهار داشت: دستیابی به اطلاعات دقیق و به‌روز از وضعیت بیماری‌ها، زمینه را برای سیاست‌گذاری مؤثرتر، تخصیص بهینه منابع و ارتقای خدمات سلامت فراهم خواهد کرد.

در ادامه این نشست، دکتر مدنی، فوکال‌پوینت علمی برنامه ثبت سرطان مبتنی بر جمعیت در استان، گزارشی از وضعیت ثبت موارد سرطان در استان ارائه کرد و پیشنهادهایی در راستای ارتقای اجرای این برنامه در استان مطرح شد.

در پایان جلسه، دستورکارهای مطرح‌شده مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در راستای پیگیری و اجرای مصوبات اتخاذ شد.

رسانه جدید


۱ تیر ۱۴۰۵ ۰۷:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید