اخبار

پلی برای شنیدن صدای شما؛ سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فعال شد

پلی برای شنیدن صدای شما؛ سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فعال شد
 در راستای تقویت ارتباط مستقیم با اعضای خانواده بزرگ دانشگاه و ارتقای پاسخگویی، سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه‌اندازی شد.

 اساتید، اعضای هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و همشهریان گرامی می‌توانند درخواست‌ها، نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را صرفاً از طریق پیامک به شماره زیر ارسال نمایند:

📱 ۰۹۹۶۳۷۱۶۱۷۶

 این سامانه با تأکید دکتر سروش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با پیگیری مدیریت روابط عمومی دانشگاه فعال شده است تا امکان ارتباطی مستقیم، بی‌واسطه و مؤثر میان دانشگاه و مخاطبان فراهم شود.

 شایان ذکر است پیام‌های ارسالی به‌صورت مستقیم توسط رئیس دانشگاه مشاهده شده و پس از بررسی، جهت رسیدگی و پیگیری به حوزه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.


۱ تیر ۱۴۰۵ ۲۱:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید