اخبار

برگزاری وبینار آموزشی «پزشکی خانواده و نظام ارجاع» با حضور مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

برگزاری وبینار آموزشی «پزشکی خانواده و نظام ارجاع» با حضور مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور
وبینار آموزشی «پزشکی خانواده و نظام ارجاع» در قالب برنامه «سه‌شنبه‌های پزشکی خانواده و نظام ارجاع» با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیران و نمایندگان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه این وبینار با هدف تبیین ابعاد اجرایی، علمی و مدیریتی برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع برگزار شده و در آن موضوعاتی از جمله نقش دانشگاه‌های علوم پزشکی در اجرای مطلوب این برنامه، ضرورت هماهنگی بین‌بخشی، ارتقای کیفیت خدمات سطح اول سلامت و تقویت فرآیند ارجاع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست آموزشی، دکتر علی سروش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، به همراه معاونان و جمعی از مدیران استانی: رئیس بیمه سلامت ، رئیس سازمان نظام پزشکی و رئیس سازمان تامین اجتماعی حضور دارند و مباحث تخصصی مرتبط با اجرای برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع را دنبال کردند.

این برنامه با هدف ساماندهی مسیر دریافت خدمات سلامت، افزایش اثربخشی خدمات درمانی و بهره‌گیری بهینه از منابع نظام سلامت در سطح کشور اجرا شده است.

وبینار «سه‌شنبه‌های پزشکی خانواده و نظام ارجاع» فرصتی برای تبادل تجربیات، هم‌افزایی علمی و اجرایی و بررسی راهکارهای تحقق هرچه بهتر این برنامه در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به شمار می‌رود.
۲ تیر ۱۴۰۵ ۱۰:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید