اخبار

دکتر نیکبخت : مردم از دانشگاه انتظار دارند و بایستی در تمام بخش ها پاسخگو باشیم.

دکتر نیکبخت : مردم از دانشگاه انتظار دارند و بایستی در تمام بخش ها پاسخگو باشیم.
در بیمارستان آیت اله طالقانی کرمانشاه به منظور ارائه خدمات بموقع و بهتر از متخصصان جراحی و بیهوشی به صورت تمام وقت ( مقیم ) بهره می گیریم.

دکتر نیکبخت : مردم از دانشگاه انتظار دارند و بایستی در تمام بخش ها پاسخگو باشیم.

دکتر نیکبخت در جلسه هیات رییسه دانشگاه اظهار داشت : مردم بر اساس رسالتی که دانشگاه برعهده دارد از ما انتظار دریافت خدمات باکیفیت را دارند و بایستی در تمام بخش ها پاسخگو باشیم و راه رسیدن به این مهم هم این است که سلامت محور عمل کنیم.

وی افزود : مراجعان ما یا بیمارند و رنجور و یا همراه بیمار با استرس و اضطراب بالا که نقش پزشکان معالج ، پرستار و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات می تواند بسیار موثر باشد.

ایشان گفت : فلسفه وجودی دانشگاه ارائه خدمت به مردم است و ما مسئول تامین سلامت 2 میلیون نفر جمعیت استان هستیم ما باید توجه داشته باشیم که مردم ولی نعمتان ما هستند و تلاش کنیم که با برنامه ریزی مناسب خدمات کیفی تر و بموقعی به آنها ارائه دهیم.

دکتر نیکبخت خاطرنشان ساخت : ما قریب 2 ماه است در بیمارستان آیت اله طالقانی کرمانشاه به منظور ارائه خدمات بموقع و بهتر از متخصصان جراحی و بیهوشی به صورت تمام وقت ( مقیم ) و از متخصصان ارتوپدی 20 روز مقیم و 10 روز به صورت آنکال بهره می گیریم که توانسته اثرات مثبت خود را نشان دهد.

اگرچه اجرای این امر برای دانشگاه وبیمارستان بارمالی دارد اما به علت مثبت بودن نتیجهامر و رعایت حقوق مردم و بالارفتن کیفیت خدمات بطور جدی دنبال خواهد شد و سعی داریم در سایر مراکز نیز اقدامی مشابه داشته باشیم.

۳ بهمن ۱۳۹۰ ۱۰:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید