اخبار

گروهی از مسئولین و اعضای هیات علمی دانشگاه بابل عراق از دانشگاه دیدن کردند.

گروهی از مسئولین و اعضای هیات علمی دانشگاه بابل عراق از دانشگاه دیدن کردند.
دکتر عبود : دولت عراق علاقمند به توسعه روابط با ایران بوده و در همین راستا ایران یکی از 6 کشور خارجی است که برای اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان عراقی انتخاب شده است.

در روز سه شنبه هفدهم بهمن ماه گروهی از مسئولین و اعضای هیات علمی دانشگاه بابل عراق از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دیدن کردند.

مدیر روابط بین الملل دانشگاه با اعلام این خبر گفت : در نشستی که با حضور رییس دانشگاه تشکیل گردید توانایی ها و امکانات آموزشی ، پژوهشی و درمانی کرمانشاه برای آنان ارائه شد.

دکتر محمد پالش گفت : در این نشست رییس داشگاه به اشتغال حدود 300 عضو هیات علمی ، آموزش در 12رشته تخصصی بالینی ، 2 رشته فوق تخصصی بالینی ، آموزش در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، Ph.D پژوهشی ، وجود مراکز آموزشی ، تحقیقاتی و درمانی دارای رتبه های برتر اشاره کرده و شماری از پتانسیل های موجود برای جذب دانشجویان خارجی را برشمرد.

همچنین در این نشست معاون پژوهشی دانشگاه بابل عراق ضمن ایراد توضیحاتی در مورد سابقه تاسیس و دانشکده های موجود در دانشگاه بابل بر توسعه روابط فی ما بین و استفاده از امکانات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای آموزش دانشجویان اعزامی از استان بابل تاکید کرد.

دکتر عبود همچنین تاکید کرد که دولت عراق علاقمند به توسعه روابط با ایران بوده و در همین راستا ایران یکی از 6 کشور خارجی است که برای اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان عراقی انتخاب شده است.

 

۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ۱۳:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید