اخبار

90تن ازجامعه پزشکان قم برای بازدیداز مناطق عملیاتی واردکرمانشاه شدند

برنامه بازدید این گروه از جامعه پزشکی با بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان پاوه آغاز می شود و از سه محور اورامانات - پاوه ، قصرشیرین - سرپل ذهاب و مرصاد بازدید دارند.
90تن ازجامعه پزشکان قم برای بازدیداز مناطق عملیاتی واردکرمانشاه شدند
مسوول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه نبی اکرم گفت: 90 تن از جامعه پزشکی شهرستان قم برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور وارد کرمانشاه شدند.
سرهنگ "محسن حسین آبادی" هدف از بازدید این گروه از مناطق عملیاتی غرب کشور را توسعه فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و ارزشهای متعالی آن در بین جامعه پزشکان، آشنا شدن با دلاوریهای جامعه پزشکی و دیگر رزمندگان دفاع مقدس و ارج نهادن به حماسه ها و ایثارگریهای آن ها در دوران دفاع مقدس در غرب کشور و تقویت روحیه معنوی جهاد، شهادت طلبی و ایثار ذکر کرد.
وی با بیان اینکه این گروه از شب گذشته وارد استان شده اند گفت: برنامه بازدید این گروه از جامعه پزشکی با بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان پاوه آغاز می شود و از سه محور اورامانات - پاوه ، قصرشیرین - سرپل ذهاب و مرصاد بازدید دارند.
وی اظهار داشت: حضور در گلزار و یادمان شهدای پاوه، گنجینه جنگ در شهر کرمانشاه، ، بازدید از مناطق عملیاتی تنگه چهار زبر ( تنگه مرصاد )، ارتفاعات بازی دراز ، دشت ذهاب و دیگر محورهای عملیاتی در استان کرمانشاه در برنامه این گروه گنجانده شده است.
حسین آبادی، بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان را از دیگر برنامه های این گروه عنوان کرد.
منبع : ایرنا
۱۱ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید