اخبار

دکتر لنکرانی : نیمی از موفقیت‌های اورژانس کشور مدیون خانواده‌های تلاشگران این حوزه است

خدا را شکر می‌کنم که در این 4 سال اورژانس پیش بیمارستانی (115) ارتقاء یافته و جای و منزلت خود را با همت شما عزیزان پیدا کرده است.
دکتر لنکرانی در روز بزرگداشت اورژانس عنوان کرد؛

نیمی از موفقیت‌های اورژانس کشور مدیون خانواده‌های تلاشگران این حوزه است

 

دکتر لنکرانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تشکر و قدردانی از خانواده‌های تلاشگران اورژانس، حمایت آنها را علت نیمی از موفقیت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی دانست.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر لنکرانی، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ایام شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) از تلاش بی‌وقفه فعالان اورژانس قدردانی کرد و گفت: خدا را شکر می‌کنم که در این 4 سال اورژانس پیش بیمارستانی (115) ارتقاء یافته و جای و منزلت خود را با همت شما عزیزان پیدا کرده است.

وی بااشاره به آیه شریفه «هرکس جان یک نفر را نجات بدهد مثل این است که جان همه بشریت را نجات داده» کار فعالان اورژانس را زندگی بخش خواند و گفت: نجات یک انسان مانند نجات جان همه بشریت و چه بسا نجات جان آیندگان است.

وی افزود: آنچه که به عمر انسانها معنا می‌دهد جهت‌گیری آنها در زندگی است. بسیاری از انسانها در این جهان زندگی می‌کنند و امروز هم وجود آنها نیست، اما کارنامه پربرکت آنها باعث ماندگاری این افراد شده است.

گفتنی است در این مراسم که با حضور دکتر امامی رضوی معاون سلامت، دکتر حافظی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر معصومی رئیس مرکز فوریتهای پزشکی و جمعی از پیشکسوتان و کارمندان اورژانس کشور و خانواده‌های آنها برگزار شد، از جمعی از پیشکسوتان، بازنشستگان و فعالان اورژانس کشور تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

 

۱۴ اَمرداد ۱۳۸۸ ۰۹:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید