اخبار

مجوز جذب 102 عضو هیات علمی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صادر شد

مجوز جذب 102 عضو هیات علمی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صادر شد
دکتر نیکبخت : این دانشگاه مجوز جذب 102 عضو هیأت علمی را اخذ و در آینده نزدیک فراخوان جذب در سایت این دانشگاه و مطبوعات درج خواهد شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت :دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پتانسیل علمی بالایی دارد
 
دکتر محمدرضا نیکبخت گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با داشتن اساتید مجرب و با سابقه و با بهره گیری از امکانات کمک آموزشی و دانش روز پتانسیل بسیار بالایی در بخش های مختلف دارد و از پیشرفت و افزایش تعداد مقالات بویژه ISI در بخش تحقیقات و فناوری ابراز رضایت کرد و از معاونت تحقیقات افزایش تعداد مقالات با کیفیت ISI را خواستار شد.
وی افزود این دانشگاه مجوز جذب 102 عضو هیأت علمی را اخذ و در آینده نزدیک فراخوان جذب در سایت این دانشگاه و مطبوعات درج خواهد شد.
رئیس دانشگاه اظهار داشت: دانشکده داروسازی این دانشگاه توان لازم برای رسیدن به داروهای جدید و نوترکیب را دارد وی افزود: دانشگاه اعتبارات لازم برای این امر را تأمین و از اساتید خواست در این زمینه تلاش نمایند.
دکتر نیکبخت با اظهار خرسندی از موفقیت دانشجویان رشته دندانپزشکی در امتحانات جامع علوم پایه اسفند 90 و کسب رتبه دومی کشور در بین دانشگاههای علوم پزشکی این موفقیت را به آنان تبریک و از اساتید و معاون آموزشی دانشگاه و رئیس دانشکده دندانپزشکی قدردانی نمود.
لازم به ذکر است رتبه دوم ، سوم و هشتم در بین شرکت کنندگان مربوط به دانشجویان این دانشکده بوده است.
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید