اخبار

دکتر خراسانی درمانهای دارویی متداول در طب اطفال را منتشر کرد

این کتاب مجموعه ایست کامل از داروهای مورد استفاده در طب گوارش کودکان که به ضمیمه آن جدول داروئی ژنریک ایران نیز آورده شده است.

داشتن اطلاعات و دانش کافی در مورد درمان های متداول دارویی در هریک از رشته های علوم  پزشکی به عنوان یک نیاز اساسی همواره مطرح می باشد.

اهمیت این مساله امروزه باتوجه به پیشرفتهای سریع و کشف داروهای جدید در درمان بیماری های مختلف بیشتر شده است. این کتاب مجموعه ایست کامل از داروهای مورد استفاده در طب گوارش کودکان که به ضمیمه آن جدول داروئی ژنریک ایران نیز جهت استفاده هرچه بیشتر علاقمندان و دانش پژوهان آورده شده است.

کتاب "درمانهای دارویی متداول در طب اطفال"  در 7 فصل شامل داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی و سیستم گوارشی ، داروهای موثر در حرکات دستگاه گوارش ، درمانهای دارویی نارسایی غده پانکراس ، درمانهای مهارکننده ترشح اسید معده و درمانهای ضد زخم معده ، درمان های جایگزینی دارویی و پذیرش و عدم پذیرش توصیه های درمانی توسط بیماران تالیف شده است.

این پنجمین کتاب تالیف شده توسط دکتر عنایت اله نعمت خراسانی فوق تخصص گوارش اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه است. سایر کتابهای وی با عناوین اورژانس های شایع در طب اطفال, مباحث اساسی در آندتوسکوپی دستگاه گوارش کودکان ، برخورد بالینی با مشکلات شایع بیماری های کودکان و نشانه شناسی مشکلات شایع کودکان چاپ شده است.

۲۲ اَمرداد ۱۳۸۸ ۰۹:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید