اخبار

دکتر نیکبخت : رضایتمندی بیماران ملاک اصلی فعالیت مراکز درمانی است

دکتر نیکبخت : رضایتمندی بیماران ملاک اصلی فعالیت مراکز درمانی است
دکتر نیکبخت : باید به سمتی برویم که حتی اقامتگاه برای همراه بیمار بسازیم تا بیمار و همراهش احساس آرامش کنند و لذا باید به استانداردها توجه شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باید همه چیز در اختیار بیمار و همراهش قرار گیرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر محمدرضا نیکبخت در آغاز پنجمین همایش کشوری بیمارستان امروز، بیمارستان فردا که از امروز در سالن اجتماعات شهید نوروزنژاد مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) شهر کرمانشاه آغاز شد، گفت: باید همه چیر در اختیار بیماران قرار گیرد و تمامی کارهای بیماران باید در بیمارستان انجام شود.

 

دکتر نیکبخت در ادامه تصریح کرد: باید به سمتی برویم که حتی اقامتگاه برای همراه بیمار بسازیم تا بیمار و همراهش احساس آرامش کنند و لذا باید به استانداردها توجه شود.

 

وی گفت: لذا رضایتمندی بیماران ملاک اصلی فعالیت مراکز درمانی است و با پرسش از بیماران و همراهانشان می توان میزان رضایتمندی از مراکز درمانی را تشخیص داد.

 

دکتر نیکبخت در خاتمه اظهار داشت: تعداد بیماران ما زیاد ، اما پزشکان ما کم می باشند و هر چند کارهای بزرگی صورت گرفته، اما تا رسیدن به افق مطلوب راه درازی در پیش داریم.

 

دکتر میترا یاری دبیر علمی همایش نیز طی سخنانی اظهار داشت: از سال 86 تا کنون چهار بار این همایش را در بیمارستان امام رضا (ع) برگزار کرده ایم و برای این همایش نیز 300 مقاله به دبیر خانه ارسال شده است.

 

دکتر یاری همچنین تصریح کرد: از میان مقالات ارسالی در حدود 30 مقاله برای سخنرانی و 45 مقاله به شکل پوستر که بیشترین ارتباط را با مقوله مورد نظر داشتند برگزیده شد.

۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید