اخبار

کاهش چشمگیر هزینه های درمان با اجرای طرح پزشک خانواده

در حال حاضر 60 درصد هزینه های درمانی مردم را خودشان پرداخت می کنند که با اجرای برنامه پزشک خانواده هزینه های درمانی به طور چشمگیری کاهش می یابد.

هزینه های درمان در برنامه پزشک خانواده شهری کاهش می یابد

 

برنامه پزشک خانواده در جهت کاهش هزینه های درمانی و ارتقای سلامتی مردم گام بر می دارد و با اجرای برنامه پزشک خانواده مشکلات هزینه درمانی مردم مرتفع می شود و در سطح یک هزینه های درمانی رایگان می شود.

در حال حاضر 60 درصد هزینه های درمانی مردم را خودشان پرداخت می کنند که با اجرای برنامه پزشک خانواده هزینه های درمانی به طور چشمگیری کاهش می یابد.

کاهش پرداخت هزینه های درمانی از جیب مردم ، ارتقای سطح سلامت مردم و رضایتمندی از خدمات بهداشتی درمانی از اهداف برنامه پزشک خانواده در کرمانشاه است.

اقدام های پیشگیرانه در برنامه پزشک خانواده شهری بر پایه مراجعه خود فرد به پزشک و کادر بهداشتی درمانی بنا شده است و افراد تحت پوشش پزشک خانواده می توانند در پیشگیری بسیاری از بیماری های غیر واگیر تا قبل از رسیدن به مرحله حاد بیماری خود را شناسایی کنند.

برنامه پزشک خانواده شهری تحولی بزرگ در راستای بهبود و ارتقا خدمات سلامتی در شهرها است و همه باید برای اجرای کامل آن مساعدت کنیم.

برنامه پزشک خانواده فرصتی مغتنم برای اجرای عدالت در سلامت است و در این راستا عزم متولیان سلامت استان کرمانشاه برای اجرای هر چه بهتر این برنامه است.

اعضا خانواده جهت معاینه و ویزیت به پزشک خانواده خود مراجعه می کنند و در سطح اول برنامه پزشک خانواده شهری هزینه ویزیت، دارو و تزریقات رایگان است./

 

۶ تیر ۱۳۹۱ ۰۸:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید