اخبار

بررسی جنبه های مختلف اعتیاد به شیشه در همایش آمفتامین ها

بررسی جنبه های مختلف اعتیاد به شیشه در همایش آمفتامین ها
دکتر نیکبخت رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توضیحاتی در خصوص فارماکولوژی آمفتامین ها و اثرات و عوارض آن در بخشها و قستهای مختلف بدن ارائه نمود

همایش یکروزه آشنایی با آمفتامین ها وعوارض ناشی از آن باهمکاری ستاد مبارزه با مواد مخدرو  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به هدف آشنا نمودن پزشکان عمومی و متخصصین عمومی و داخلی و روانپزشکی با دستور العمل های جدید درمان مت آمفتامین و روشهای مشاور – رفتار درمانی ، روش درمان 12 مرحله ای ماتریکس در سالن انتظار در شنبه مورخ  17/4/91  برگزار گردید .

در این همایش  در محورهای مختلف به بحث درباره این ماده اعتیاد آور صنعتی  در دنیای امروزی پرداخته شد . دکتر نیکبخت  رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توضیحاتی در خصوص فارماکولوژی آمفتامین ها و اثرات و عوارض آن در بخشها و قستهای مختلف بدن ارائه نمود

 در ادامه جلسه تاثیرات اجتماعی آمفتامین ها توسط دکتر گویا رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر با اشاره بر سیر و روند روبه رشد مصرف آن  خصوصا در جوانان و کاهش قیمت عرضه و سهولت دسترسی ،به تبعات آن در جامعه پرداخت. 

 همچنین سرهنگ محمدی رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان باورهای غلط درباره آمفتامین  ، و دکتر شاکری روانپریشی ناشی از آمفتامین ها را بطور جامع بیان نمودند .

در پایان پانل با حضور سخنرانان، همایش به پاسخگویی سوالات حضار در همایش در جنبه های مختلف  پرداخته شد .

 در این همایش از دکتر گویا به پاس زحمات و حمایتهای ارزشمند ایشان در برنامه های  پیشگیری و کنترل اعتیاد درسطح وزارتخانه تقدیر و تشکر بعمل آمد .

 حضور انجمنهای مردم نهاد با معرفی فعالیتهای صورت گرفته در سالن ورودی همایش نمونه ای از مشارکت مردمی در مبارزه و پیشگیری از  معضل اعتیاد در این نشست بود .

۱۸ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید