اخبار

با صرف اعتباری نزدیک به 2 میلیارد ریال ، مهمانسرای دانشگاه بازسازی شد

با صرف اعتباری نزدیک به 2 میلیارد ریال ، مهمانسرای دانشگاه بازسازی شد
بهرامی از کاهش مصرف روغن در طبخ غذا ، عدم استفاده از مواد اضافی در تهیه کباب ، نظارت مستمر بر مواد اولیه و بکارگیری کارشناس بهداشت محیط ناظر به صورت مداوم جهت کنترل کیفیت تهیه و سرو غذا سخن گفت و افزود: در نگاه اول ممکن است کاهش روغن و این مواد زیانبار به ذائقه تعدادی از مشتریان خوشایند نیاید ، اما در مجموع حرکت مفیدی در تهیه و کیفیت ارئه غذا به مراجعان محسوب می گردد.

 

با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال مهمانسرای دانشگاه علوم پزشکی در بخش های هتلینگ ، آشپزخانه ، رستوران و محوطه ، تغییرات چشمگیری یافته و با روندی مناسب پذیرای مراجعان است.

 

 مدیر مهمانسرای دانشگاه با اعلام این مطلب گفت: از دو سال پیش تاکنون روند بهسازی و ارتقای خدمات در این مهمانسرا شدت بیشتری گرفته ، به نحوی که با استقبال بسیاری از همکاران ، ادارات و مردم مواجه گردیده است.

طیبه بهرامی هدف این فعالیت ها را در بخش هتل ، تلاش در جهت آسایش ، آرامش ، پاکیزگی و رفاه مراجعان در اتاق ها عنوان کرد و گفت: با تعویض کلیه تخت ها ، ملحفه ها ، تشک ها ، بالش ها ، پتوها ، فرش ها و تعویض یا نصب روشویی ، سرویس های بهداشتی ، تعویض درها و نصب کنسول آینه در اغلب 24 اتاق و نصب تلویزیونهای ال سی دی  ، این مهمانسرا  به نحو مطلوبی از مهمانان پذیرایی می کند.

بهرامی درخصوص ارتقای بهداشتی و تجهیز آشپزخانه مهمانسرا گفت: نصب کباب پز برقی ، سیخ گیر و سیخ شوی برقی ، چرخ گوشت اتوماتیک ، یخچال های مناسب ، تعویض کلیه هودها و بهداشتی سازی سقف از جمله اقدامات انجام شده در آشپزخانه است که به همراه جداسازی بخش شستشو از آشپزخانه ، اصلاح سیستم گاز کشی ، اصلاح روند کشیدن غذا ، تهیه ظروف استیل ، اختصاص بخشی از حیاط خلوت و جدا سازی سیستم شستشوی ظروف بوفه از آشپزخانه محیط مناسبی را برای تهیه غذای مراجعان فراهم کرده است.

وی همچنین در بخش رستوران از تعویض کلیه میزهای چوبی که مایه آلودگی و جذب حشرات می گردید با میزهای شیشه ای ، ایجاد سن جهت عروس و داماد در جشن ها ، اصلاح بوفه ، ایجاد لابی و اتاق انتظار در دو طبقه ، خریداری ظروف چینی مناسب با آرم دانشگاه ، تخریب پاسیو و بازسازی مناسب آن ، بازسازی سرویس های بهداشتی و یکسان سازی لباس کارکنان سخن گفت.

بهرامی با اشاره به خدماتی از قبیل پاکسازی محوطه ، انتقال موتورخانه سرمایشی به خارج از ساختمان به منظور کاهش سرو صدا، ایجاد سیستم انبارداری رایانه ای ، استفاده از برنامه رایانه ای در بخش رستوران و هتل ، انتقال مواد و لوازم غیر ضروری به انبار دانشگاه ، اصلاح سیستم قبض نویسی ، فضا سازی بخش اداری ، نصب شبکه  وایرلس جهت استفاده مهمانان ، ایجاد نمازخانه و اتاق استراحت پرسنل ، نصب 10 دوربین مدار بسته گفت: مهمانسرا در راستای ارائه خدمت بهتر به همکاران نسبت به تعویض کارت های اشتراک ، اضافه کردن همکاران قراردادی ، مستمری بگیران و وراث همکاران مرحوم  ، در این مرکز کاملاً خودگردان فعالیت مثمری را انجام داده است.

 وی همچنین از کاهش مصرف روغن در طبخ غذا ، عدم استفاده از مواد اضافی در تهیه کباب ، نظارت مستمر بر مواد اولیه و بکارگیری کارشناس بهداشت محیط ناظر به صورت مداوم جهت کنترل کیفیت تهیه و سرو غذا سخن گفت و افزود: در نگاه اول ممکن است کاهش روغن و این مواد زیانبار به ذائقه تعدادی از مشتریان خوشایند نیاید ، اما در مجموع حرکت مفیدی در تهیه و کیفیت ارائه غذا به مراجعان محسوب می گردد.

 بهرامی با اشاره به فعالیت تعداد 23 نفر از همکاران در مهمانسرا گفت: پرسنل مهمانسرا بدون وقفه مشغول انجام خدمات می باشد و در این تنها مرکز رفاهی دانشگاه ، ضمن پاسخگویی به تعداد بسیار زیاد همکاران به مراجعان سایر نهادها و عموم مردم نیز خدمت می نمایند ، که جا دارد از زحمات آنها صمیمانه تقدیر نمایم.

بهرامی همچنین از رییس دانشگاه و مسئولان برای همراهی با این اصلاح ساختار و ارتقای کیفیت تقدیر کرد.

 1 

67 

2 

2 

12 

1 

 

۲۱ تیر ۱۳۹۱ ۱۴:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید