اخبار

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز پزشک
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه سالروز ولادت دانشمند و طبیب نامدار ایرانی ، ابوعلی سینا را به جامعه پزشکی تبریک گفت.

متن پیام : یکم شهریور سالروز ولادت دانشمند و طبیب برجسته و نامدار ایرانی ، ابوعلی سینا و روز پزشک بر تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر مبارک باد.

بی تردید توفیق خدمتگزاری به مردم یکی از بهترین هدایای الهی است و تلاش برای تأمین سلامت به عنوان بزرگترین موهبت الهی پاداشی عظیم دارد و ذخیره ای است غنی برای آخرت که نصیب بندگان صالح و خداجوی می شود.

شما پزشکان با علاج دردهای بیماران نیازمند و آنگاه که با رعایت اصول حسن اخلاق پزشکی ، مساعدت با بیمار و نیز با سرپنجه تدبیر و علم و دانش خویش سلامت و نشاط را به دردمندی هدیه می کنید و دستی به نشانه شکر به آسمان بلند می شود، خشنودی خداوند را به دنبال خواهد داشت و ملائک شما را می ستایند.

حال به شکرانه توفیق جامعه پزشکی در ارتقاء سلامت جامعه امید است دستان شفابخش تان همیشه پرتوان و دریای دانش تان همواره بیکران باشد و بتوانید در نهایت سلامت ، به اقشار آسیب پذیر جامعه خدمت و نوید بخش سلامت و سرزندگی جامعه باشید.

۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۲:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید