اخبار

دکتر نوری زاد در پیامی این ایام را به همکاران تبریک گفت

دکتر نوری زاد با اشاره به تقارن آغاز ماه مبارک رمضان با تولد حکیم فرزانه ابو علی سینا و روز پزشک و تولد دانشمند بلندپایه زکریای رازی و روز داروسازی این ایام معنوی را فرصت مناسبی برای سپاسگزاری از حرفه پزشکی و داروسازی به عنوان حرف مقدس و گرانمایه جامعه دانست.

دکتر نوری زاد روز پزشک را روزی برای پاسداشت کسانی دانست که  جوانی و استعداد خود را به پای سلامت جامعه ریخته و چونان پاسداران و حارسانی دلسوز و کارآمد برای مراقبت از این نعمت کم شناخته و ارزشمند الهی دانست.

سرپرست دانشگاه در پیامی با اشاره به تقارن آغاز ماه مبارک رمضان با تولد حکیم فرزانه ابو علی سینا و روز پزشک و تولد دانشمند بلندپایه زکریای رازی و روز داروسازی این ایام معنوی را فرصت مناسبی برای سپاسگزاری از حرفه پزشکی و داروسازی به عنوان حرف مقدس و گرانمایه جامعه دانست.

دکتر نوری زاد در پیام خود همچنین با تبریک هفته دولت و یاد شهدای دولت به ویژه شهید رجایی و شهید باهنر ، دستاوردهای دولت در بخش نظام سلامت را چشمگیر توصیف کرده و از همت دست اندرکاران در این حوزه برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر به ویژه در گستره پیشگیری و ارتقای دانش و تحقیقات پزشکی خبر داد.

دکتر نوری زاد در این پیام نیز با تبریک روز کارمند این مناسبت را به کارمندان دانشگاه تبریک گفته و آنان را زمینه ساز رشد و جهش دانشگاه به مراتب بالای علمی به ویژه ارتقا به تیپ 1 دانست.

سرپرست دانشگاه در پایان آرزوی بهره برداری هرچه بهتر از ایام و لیالی پرفیض برای همه همکاران و مومنان نمود.

 

۳ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید