اخبار

خدمات تخصصی و فوق تخصصی به عموم مراجعان در درمانگاه بیمارستان امام رضا(ع)

خدمات تخصصی و فوق تخصصی به عموم مراجعان در درمانگاه بیمارستان امام رضا(ع)
درمانگاه بیمارستان امام رضا (ع) از ساعت 8 صبح تا 14 بیماران را پذیرش می کند.

درمانگاه بیمارستان امام رضا (ع) از ساعت 8 صبح تا 14 بیماران را پذیرش می کند.

مسوول این درمانگاه که در سطح سوم ساختمان بیمارستان امام رضا (ع) واقع است ، گفت : 18 اتاق در این مرکز فراهم شده است که روزانه در دوشیفت پزشکان ، بیماران را ویزیت می کنند.

فرهاد توحیدی در این باره گفت : خدمات تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان در زمینه های داخلی ، ریه ، گوارش ، خون ، روماتولوژی ، نفرولوژی ، غدد ، قلب ، گوش و حلق و بینی ، جراحی ، کلیه و مجاری اداری ، نورولوژی ، عفونی ، چشم ، ارتوپدی ، زنان و زایمان ، اطفال ، اعصاب و روان  ، طب ورزشی ، طب فیزیکی ، ارولوژی بانوان ، بیهوشی ،جراحی مغز و اعصاب ، مامایی ، پوست و رژیم درمانی و تغذیه  به بیماران ارائه می شود.

توحیدی گفت : این درمانگاه دارای ظرفیت هایی است که می تواند در شیفت عصر هم به مراجعان خدمت ارائه نماید که این امر تعدادی را از رفتن به محوطه پارکینگ شهرداری با عنایت به مشکلاتی همچون ترافیک باز می دارد و رضایت بیماران و همراهان را به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد که تمامی درخواستهای تشخیصی و امکانات مورد نیاز جهت مداوای بیماران در این مرکز وجود دارد و گفت : ما تلاش می کنیم که به تمامی بیماران مراجعه کننده سرویس ارائه نماییم هرچند پاسخگویی به تعداد بیش از 300 بیمار به اتفاق همراهان کار دشواری است اما ما زمینه رفاه و آسایش بیشتر مراجعان را بخصوص با تقسیم بندی زمان حضور پزشکان در مطب ها فراهم نموده ایم.

به گفته وی سیستم نرم افزاری نوبت دهی در این درمانگاه مورد آزمایش قرار گرفته است که به زودی راه اندازی می شود و برگه های نوبت حاوی اطلاعات بیمار و پزشک بوده و امکان سوء استفاده احتمالی را منتفی می کند.

توحیدی تعدادی از امکانات این مرکز را منحصر به فرد در غرب کشور عنوان کرد.

۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید