اخبار

بازدید سرزده اعضای هیأت رئیسه دانشگاه از مرکز امام علی (ع)

بازدید سرزده اعضای هیأت رئیسه دانشگاه از مرکز امام علی (ع)
دانشگاه به توسعه و گسترش فضای فیزیکی و تجهیزات اورژانسی نیاز شدید دارد

 

اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بازدید سرزده بخش ها و واحدهای مختلف بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی قلب را پایش کردند.

در این بازدید که اعضای هیأت رئیسه (22 نفر) در قالب گروههای تخصصی چند نفره واحدها و بخش های مختلف را مورد بررسی چند ساعته قرار دادند ، در پایان بازدید با شرکت در جلسه ای که با حضور ریاست دانشگاه و تمام اعضاء برگزار گردید گزارشی از  نقاط قوت و ضعف را به رئیس دانشگاه ارائه و مورد بحث و تبادل نظر تخصصی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه هدف از برگزاری جلسات هیأت رئیسه در مراکزآموزشی درمانی و شبکه های شهرستانها را راهی برای شنا سایی توانمندیها و یا کمبودها و نارسایی ها می دانستند . که افراد متخصص در هر رشته به صورت اساسی و از نزدیک آن را بررسی و به آن پی می برند.

وی حضور سرزده اعضای هیأت رئیسه را یک ارزیابی دانستند که می تواند نشان دهد مراکز که به هدف خدمت به مردم ایجاد شده اند چقدر با خواسته ها و مطالبات مردمی همخوانی دارند و چه مشکلات و کمبودهایی وجود دارد و برای رفع آنها نظر جمعی می تواند رهگشا باشد.

دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه و قائم مقام وزیر در استان گفت: در آماری که از مراجعان در ده ماهه گذشته در دست است 83% مرتبط به مراجعان اورژانسی بوده و این مطلب بیانگر نیاز شدید دانشگاه به توسعه و گسترش فضای فیزیکی و تجهیزات اورژانسی دارد که این امر الحمدالله در تمام مراکز درحال اجراست و با افتتاح آنها در فروردین ماه شاهد افزایش سطح خدمات در بخش اورژانس مراکز وابسته به دانشگاه خواهیم بود.

وی انجام تریاژ در اورژانس بیمارستانها  را امری بسیار مهم دانستند که در روند درمان بیماران نقش اساسی را در کاهش وقت رسیدگی به بیمار ایفا می کند و علاوه بر آن می تواند در ایجاد آرامش بیمار و همراهان و نظم و انضباط در محیط اورژانس مؤثر واقع شود.

 

 3

2 

1 

 

۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ۱۵:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید