اخبار

معاونت تحقیقات و فناوری، دومین کارگاه کشوری ثبت سرطان را برگزار می کند

معاونت تحقیقات و فناوری، دومین کارگاه کشوری ثبت سرطان را برگزار می کند
دکتر بیگی : هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقاء دانش مخاطبین در رابطه با ثبت سرطان در سطح کشور است

دبیر علمی و اجرایی کارگاه با اعلام این مطلب گفت :  هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقاء دانش مخاطبین در رابطه با ثبت سرطان در سطح کشور است.

دکتر امید بیکی اضافه کرد این کارگاه در تاریخ 17-15 تیرماه و با همکاری مرکز تحقیقات سرطان انستیتو کانسر ایران در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار خواهد شد.
وی
مخاطبین کارگاه را معاونین و مدیران بهداشتی، پژوهشی و درمانی دانشگاههای علوم پزشکی همکاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارشناسان مسئول ثبت سرطان و واحدهای پیشگیری و مبارزه با بیماریها در معاونت بهداشتی همکاران مراکز تحقیقاتی مرتبط با موضوع سرطان، همکاران شاغل در بیمه های سلامتی کشور ، همکاران شاغل در پزشکی قانونی، متخصصان پاتولوژی، مدیکال انکولوژی، رادیوتراپی و جراحی سرطان،دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی و همکاران شاغل در واحدهای اسناد و مدارک پزشکی عنوان نمود.

دکتر مهلت ثبت نام در کارگاه را تا 20 خرداد اعلام کرد و گفت : هزینه ثبت نام: دو میلیون و پانصد هزار ریال است ( شماره حساب جهت واریز فیش بانکی  0104227283008 بانک صادرات) و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 08318367333تماس بگیرند.

 

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۴:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید