اخبار

افتتاح ده اورژانس بیمارستانی و تعدادی اورژانس جاده ای و پایگاه بهداشت شهری در هفته دفاع مقدس

افتتاح ده اورژانس بیمارستانی و تعدادی اورژانس جاده ای و پایگاه بهداشت شهری در هفته دفاع مقدس
دکتر نیکبخت : تعداد 10 اورژانس بیمارستانی با مساحت 5400 متر مربع در شهر کرمانشاه و سایر شهرستان ها افتتاح خواهد شد

تعداد 10 بخش اورژانس بیمارستانی و تعدادی اورژانس جاده ای و پایگاه بهداشت شهری در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت : این دانشگاه در ادامه سیاست محرومیت زدایی و همچنین توسعه دانشگاه و ارائه خدمات بهتر به مردم شریف استان کرمانشاه همزمان با ایام هفته دفاع مقدس تعداد 10بخش اورژانس بیمارستانی و تعدادی پایگاه های اورژانس جاده ای و بهداشت شهری را افتتاح خواهد نمود.

دکتر محمد رضا نیکبخت در گفتگو با خبرگزاری " وب دا " کرمانشاه با اشاره به مقاومت و نقش بسیار ارزنده مردم استان در طول هشت سال دفاع مقدس و تحمل مشقت های جنگ تحمیلی و تاثیرات منفی جنگ بر میزان توسعه یافتگی استان گفت : به منظور قدردانی از رشادت ها و مقاومت مردم غیور استان در ایام هفته دفاع مقدس تعداد 10 اورژانس بیمارستانی با مساحت 5400 متر مربع در شهر کرمانشاه و سایر شهرستان ها افتتاح خواهد شد.

وی خدمات ارائه شده از سوی این مراکز را بسیار موثر و با اهمیت دانست و گفت : در این ایام همچنین تعدادی اورژانس جاده ای و پایگاه بهداشت شهری نیز به بهره برداری می رسد.

دکتر نیکبخت اضافه کرد : تلاش برای مهیا ساختن بهره مندی مردم این استان که با شایستگی مرزداری کردند یک وظیفه است و تلاش های بی شائبه همکاران دانشگاه برای ارتقای خدمات به ثمر رسید و دانشگاه در اواخر سال  91به دانشگاه های تیپ یک کشور پیوست و جایگاه واقعی خود را پیدا کرد.

وی به موفقیتهایی چون اخذ مجوز شعبه بین الملل ، اخذ رتبه سوم پژوهشی و کسب عنوان دانشگاه اول کشور در عرصه فعالیت های فرهنگی اشاره کرد.

۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ۰۹:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید