اخبار

گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جهت فتح قله زمستانی کوه بیستون ،برف سنگین مسیر شمالی را زیر پا مخدوش نمود.

گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جهت فتح قله زمستانی کوه بیستون ،برف سنگین  مسیر شمالی  را زیر پا مخدوش نمود.
برنامه بعدی گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صعود به کوه رنهان می باشد . محل تجمع ساختمان شماره یک ستاد دانشگاه و زمان آن اذان صبح تاریخ 11/11/1392 می باشد.

صعود کوه بیستون از جمله برنامه اجرایی گروه کوهنوردی بود که داوطلبین آن آقایان پُردلی ،منتظریانی،داهیم،دکتر مدرسی، کهریزی ، دکترمرتضایی ، خزایی، کلانتری ، عبدی و  بهرامیان بودند.

گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  در اول وقت روز جمعه 27 دی ماه 1392 بوسیله مینی بوس به رانندگی آقای فیلی از ساختمان ستاد دانشگاه به سمت پلیس راه بزرگراه شرقی شهر حرکت نمودند از جاده خاکی روبروی پلیس راه مسیر را تا کوهپایه ادامه دادند، در ساعت 06:45 از آخر جاده مذکور از مسیر پیازه ری شروع به صعود  نمودند . وضعیت هوا خوب بود، اعضاءگروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آهسته و پیوسته مسیر منتخب سنگ نوردی را با صلابت و آرامش طی نمودند و به محض رسیدن به دشت پوشیده از برف ، به گتر مجهز شدند وبرف های بکر  زمین گیر شده را با برداشتن قدم های استوار نشانه گذاری نمودند ارتفاع برف در پاره ای از نقاط به یک متر می رسید برف های تخته ای مرتفع توان مقاومت را در زیر پای گروه مذکور از دست داده بود پنج ساعت سپری شد بالاخره قله 2760متری با تمام موانع سنگی،برفی ،شیب های تند و یخ فتح گردید.دیگر افتخاری برای گروه کوهنوردی دانشگاه ثبت شد روی قله شکر خدا واجب گردید تهیه عکس صورت گرفت پاکیزگی هوا موجب افزایش دیدشده بود و ارتفاعات استانهای همجوار به راحتی رصد می گردید.

مسیر بازگشت از راه پایکوب ایجاد شده دنبال شد.

الحمداله بدون مشکلی در ساعت 15:30 سوار بر خودر دانشگاه شدند و به ساختمان دانشگاه رسیدند و برنامه خاتمه یافت.

 

2

3

4

5

6

 7

8 

9

10

 

برنامه بعدی گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  صعود به کوه رنهان می باشد . محل تجمع ساختمان شماره یک ستاد دانشگاه و زمان آن اذان صبح تاریخ 11/11/1392 می باشد. جهت ثبت نام وکسب اطلاع بیشتر می توانند با آقای بابک بهرامیان کارشناس حقوقی شاغل در ساختمان ستاد دانشگاه به شماره تماس8358423  و  09183351263 هماهنگی  نمایند.

 

۲۸ دی ۱۳۹۲ ۰۵:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید